Jaaa ik zag het bord hangen laatst, wat een mooi gebouw, niet goed voor mij naast de Goemans haha
Op zich mooi afgewerkt enz. Maar eigenlijk heb je maar één raam in je hele huis.
De rest is de voordeur (met plastic erop) of dak-koepels.
Voelt bijna beetje als een gevangenis als je niet naar buiten kunt kijken vind ik.
https://www.funda.nl/koop/rotterdam/appartement-88080173-tollensstraat-47-b/
En een mini tuin
Kan je even luchten
Hahah uurtje per dag maar hĂš!
Zo iets is echt mijn droom. Buitenhuis ben ik echt wel gezellig en sociaal, maar mn huis is mijn rust plekje waar ik me lekker kan afsluiten en hoe minder buitenwereld zichtbaar is hoe beter!
Brr⊠ik denk ook vooral: hoe lucht je je slaapkamers?
Via de bovenramen. Niet mijn ding, maar dat werkt wel goed hoor, want warme slaaplucht stijgt op, dus is snel weg met een bovenraam.
Ah ja logisch natuurlijk! Nooit bij stilgestaan dat die openkunnen. Wel praktisch inderdaad dan!
Vanaf vandaag 7 dagen in de week open
Dit âappartementâ
Ik denk oprecht dat een berging of fietsenkelder is geweest, zo laag, en geen verwarming:
https://www.funda.nl/koop/groningen/appartement-88077480-zaagmuldersweg-688-a/
sfeervol met die buizen
en de badkamer
Wat een treurnis zeg. Wel lekker dicht bij de Lidl.
"Ideaal als belegging"
Hahahaha hoe kunnen ze dit omschrijven als knus???
Ha, dat is ook bullshit, want in Groningen geldt sinds deze maand zelfbewoningsplicht, je mag het alleen voor jezelf, of voor je kind kopen.
Wow eigenlijk gek dat je zomaar een fietsenkelder kunt ombouwen tot woning. Het doet me een beetje denken aan het huis van de arme familie uit de film Parasite.
Ik weet waar ik mijn toetje ga halen tijdens mijn dienst vandaag
HĂ© gadsie, in mijn flat is ook blokverwarming en in de winter is het in mijn kelder vaak bloedjeheet omdat al die buizen daar doorheen lopen. Lijkt me dus echt verschrikkelijk om daar te wonen
En het ziet er ook eerder uit als 20 m2 dan 35 m2. Zie geen plattegrondje dus geloof er geen hol van.
Ja, ik vroeg me ook al af waar de plattegrond is. Ik woon momenteel op minder dan 35m2 maar dat ziet er echt flink ruimer uit dan deze âwoningâ.
Naaaahhh wat dramatisch, maar dit moet idd gewoon een omgebouwde berging zijn met die ramen en leidingen. Ook mooi de elektra als opbouw, want ja gezellig die betonnen wanden. En dan gvd 170.000 euro vraagprijs, geen woorden voor