In mijn vorig post in dit topic was ik een raamloos huis aan het verdedigen (en daar sta ik nog altijd achter) , maar wow wat een uitzicht! echt prachtig! Het huis zelf vind ik niet zo mooi, maar daar hoef je niet tegenaan te kijken als je er in zit. Dit lijkt net een idyllisch vakantiehuisje met dat uitzicht.
Maar het is geen nieuwbouw hé? Het is renovatie van een kerk uit de jaren ‘50. Dus gigantisch dak, gigantische ramen, lift, gigantische stookkosten met die huizenhoge hallen, en dan allemaal delen door maar 11 appartementen lees ik. En dan heb je nog geen enkele reserve in kas.
Wow dit is helemaal mijn ding maar zo onpraktisch als het maar zijn kan natuurlijk
Haha maar dat vind ik qua huis veel minder leuk als dit en het was niet af
@Qwerty123 ik denk dat de mensen die dit soort dingen kopen hier niet van wakker liggen. Ik denk even aan de vriend die zijn huis van bijna een miljoen niet nog niet verzekerd heeft (allemaal moeizaam) en lachend zei dat hij er wel wat nieuws op bouwt als dit afbrand. Denk trouwens dat een heel groot deel van je servicekosten zit in het feit dat dit pand met weinig woningen een lift heeft.
Op de oo
Op volgens mij zo goed als alle plaatsen in Noord Holland ligt de klemtoon op het laatste deel. Heerhugowáárd, Warmenhúízen, Heilóó etc
Haha klopt!
Dit huis leek op de eerste foto’s al een perfect vt-wonen huis, maar dit hartje maakt het wel af:
De monstera though
Die viel mij ook meteen op, prachtig
Over Heemskerk is nog onenigheid, geloof ik, ik ken mensen die het standaard Héémskerk noemen en dat vind ik zo lelijk
Ik zeg inderdaad ook Heemskérk, maar dat ligt niet echt in Noord Holland Noord🤪
Mijn vader is een tandje erger qua uitspraak: Heemscherrek
Hahaha ja, van die variant krijg ik helemaal de kriebels!
Die is dan wel een echte!
Ik weet niet eens hoe ik mijn eigen dorp uitspreek
Denk de klemtoon op kerk
Maar ter verdediging van mezelf, ik ben import vanuit Zaandam
Zo doet 95% van de omgeving het en dat klinkt voor mij ook het best, dus laten we gewoon zeggen dat die uitspraak klopt
Trouwens, het belangrijkst is dat je weet dat je een ezel bent!
Beter dan een aardbei leerde ik al snel
oldschool, m’n opa spreekt 'm ook zo uit.
Ik mis iets…
Smaak