Als je een huis voor je kind koopt (jij eigenaar, kind woont) is dat ook een belegging. Een van de redenen dat ik de huidige wetgeving suf vind. Maaaar: je moet je kind wel haten om dit te kopen.
https://www.funda.nl/koop/bakhuizen/huis-42626733-gaestwei-8/
Ben tegenwoordig helemaal fan van deze jaren ā70 huizen en de ruimte die ze bieden en hoe heerlijk modern-vintage je dat op zou kunnen knappen. + al die ramen
Deze type huizen staan hier vrij veel te koop! Ik houd zelf niet van de bouwstijl, wel de ruimte inderdaad.
En zoals Bob zegt, 70-er jaren woningen zijn de nieuwe jaren 30 huizen!
Heel mooi, zou ik zo wat mee kunnen.
Wel echt op een waanzinnige locatie en heel mooi.
Altijd als ik zie dat er kinderen in dit soort huizen wonen denk ik: wat een jeugd heb je dan
Waar is hier?
Vind het echt heel mooi met dat hout!
Bizar die kleedkamer maar wel heel mooi, ook mooi ingericht, niet zo vol
Noord-Limburg! Type huizen als jaren '30 en herenhuizen zijn hier veeel populairder merk ik echt dan jaren 50/60/70.
Leuk!! Ik ga eens funda-en
https://www.funda.nl/koop/heiloo/huis-42682855-kennemerstraatweg-65/
Onwijs mooi huis, alleen de plek waar die staat is een beetje tsja, slecht
Jaa hier reden we gisteren nog langs (op weg nr huis). We hebben het er iedere keer over, maar het is de plek icm de prijs en ook de indruk dat er best wat onderhoud nodig is
Ja leuk! En n tip: veel makelaars plaatsen tegenwoordig enkel of eerst via facebook. Ik volg heul veel makelaars op facebook tegenwoordigš
232m2 woonoppervlakte is echt wel enorm. Gemiddeld rijtjeshuis is 120m2 volgens mij. Ik vind het tuintje voor een stadstuin overigens best prima, en nog een balkon waar je echt wel wat leuks van kan maken.
Dan zou je een grachtenpand in Amsterdam ook een rijtjeshuis kunnen noemen Blijf enorm veel geld inderdaad, maar āsnapā qua locatie/ruimte/stadstuin in dit geval wel waar de vraagprijs vandaan komt
Maar ik kan me weinig andere huizen in Utrecht bedenken die vrijstaand zijn, met dit oppervlakte en qua locatie zo gunstig liggen. Als je graag dicht bij de binnenstad wilt wonen is er toch ook niet echt vrijstaand aanbod?
Dat is zeker zo maar zo werkt het niet. Locatie is zo belangrijk&bepaalt voor een deel de vraagprijs. Op A-locatie in Utrecht aan een park willen de meeste mensen gewoon liever wonen dan in Schubbekutteveen.
120m2 voor een gemiddeld rijtjeshuis is zelfs al ruim.
Dit zijn denk ik ook wel huizen voor liefhebbers, die hebben daar dan inderdaad veel geld voor over. 2 miljoen vind ik echt ziek veel geld, maar ik weet dat ze in het noorden van het land ook wel voor 1 miljoen weggaan.
Ja dat is enorm balen in deze markt⦠Niet meer de mogelijkheden om een snob te zijnš
VVE is niet hetzelfde als servicekosten he, of lees ik ergens overheen? Ik denk dat de VVE zo hoog is omdat er nog geen reserve is (bouwjaar 2021). Onze VVE kosten zijn laag maar omdat er nauwelijks reserve is moet je voor elk klein ding weer apart geld overmaken, dus dat zegt weinig.