Ja als je bereid bent heel ver weg van alles te wonen kun je hier voor heel weinig iets vinden!
Lijkt mij heerlijk, we zijn met de camper door Zweden gereden van de zomer. Nog steeds iedere dag heimwee naar de rust dus we gaan over een maand weer terug. Dan voor een paar weken in een huisje. Stiekem hoop ik dat we ergens ons droomhuis tegenkomen
Rust zit wel goed op het platteland hier, hoop dat je je droomhuis vindt!
Thanks! Woon je ook op het platteland of meer in bewoond gebied?
Midden in het centrum van een van de grootste steden Zo ver van alles vandaan is niks voor ons.
Maar ik droom stiekem wel eens weg hoor op Hemnet. Liet mijn vriend gisteren nog een prachtig huis zien, voor de helft van ons budget (en voor dat budget kunnen we al een jaar niks vinden in de wijken waar wel willen wonen). Maar ja, 1,5 uur rijden van mijn vriends werk, geen school om de hoek etc⊠En we houden van alle voorzieningen en levendigheid. Dus het blijft bij af en toe dromen
Misschien een zomerhuisje om mee te beginnen
Allebei! #thinkbig
Ik heb zoiets serieus overwogen een half jaar geleden.
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/huis-88080590-sixhavenweg-24/
Een drijvende bungalow tegenover Amsterdam Centraal. Gezien de buitenkant had ik een hoog live, laugh, lovegehalte verwacht, maar het is best smaakvol gedaan. Wel echt een toffe locatie!
Wow super leuk huis, en die locatie <3 mag je dan met je bootje naar het station ? Anders moet je best ver oplopen (niet dat ik het kan betalen maar ik heb mn leven al gepland mocht ik toch per ongeluk daar kunnen wonen)
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/appartement-42770463-bilderdijkstraat-49-iii/#foto-5
Volgens mij woont hier een meubelmaker of in ieder geval iemand die goed is in houtbewerking. En kijk die funky trap op deze foto!
Oooh dat vind ik heel mooi gedaan! Wat een werk moet daar inzetten zeg. Het hout is heel mooi gedaan.
Wat een bijzonder inrichting!
Dat bed is ook heel gaaf zeg
https://www.funda.nl/koop/den-ham-gr/huis-86607885-medenerweg-5/
Je kunt nu in Groningen een heel dorp kopen voor 1.3 miljoen. Bijzonder hahah. Wat zou jij hier het liefste willen runnen? En kunnen we dit dorp namens het forum claimen?
- De kerk inclusief religie die je zelf mag bedenken
- Het theehuis
- De boerderij
- AndersâŠ
0 stemmers
Hier kun je echt een mooie trouwlocatie van maken!!! Trouwen in de kerk en erna feest in het theehuis.
Of lekker mân eigen cult stichten hehe
Ik vind het theehuis stiekem wel leuk! Doet me een beetje denken aan die Las Vegas kerkjes. Standbeeld van Elvis erin en je bent klaar.
Dit is de lokatie waar Merel (Groenemuts) en Ruud (Moestuinadvies) hun oog op hebben laten vallen. Zij willen er een trouwlocatie, huisjes, glamping etc van maken. Met voedselbos en moestuin etc. Ik hoop voor ze dat het lukt, want voor veel zaken hebben ze vergunningen nodig etc.
Maar dit is toch niet een heel dorp, den ham heeft 6000 inwoners, die zitten niet allemaal in deze 3 gebouwen. Lijkt me wel een leuke plek om echt iets recreatiefs te beginnen!