Wat is ditttt?! En wie betaalt hier 6 ton voor? Je moet dus altijd door die kapperszaak naar je huis en de verdiepingen erboven horen er niet bij?!
Huh ligt er nou iets of iemand in bed?
https://www.funda.nl/koop/arnhem/appartement-42755451-amsterdamseweg-178/#foto-10
Misschien ligt daaronder pop nummer 2
Of de makelaar. Was toch een keer zo’n jolige makelaar in dat huis wat helemaal in kerstsferen was en waarbij de makelaar op iedere foto met een pretbek verscheen. Ene foto lag hij in bad, andere foto in bed
Ik vind het ook echt een prachtig huis. Die pop is creepy en niet mijn ding, maar verder
Het ziet eruit alsof het huis veel aandacht en liefde heeft ontvangen.
Volgens mij was deze nog niet gedeeld maar… 10 miljoen?? Komt dat dan met al die kunstwerken? Het lijkt wel een museum… een heel eng museum :’)
“een heerlijke rustige zaterdagochtend met het gezin, een kop verse cappuccino en een exemplaar van het Financieel Dagblad.”
Is dat abonnement op het FD dan ook bijgesloten voor 10 miljoen?
Dit is/was het huis van Jan en Monique de Bouvrie!
Ik kan alleen maar lachen bij het idee hoe dit huis eruit zou gaan zien als ik en mijn slordigheid erin zouden gaan wonen. Zoveel wit
haha zouden er mensen zijn die het FD lezen voor de lol
Ik denk dat dit een verkapte ballotage eis is, mocht de prijs van 10 miljoen al niet een bepaald publiek aantrekken.
Eigenlijk bizar dat de prijs voor dit huis per m² nog minder is dan een voormalig sociale huurwoning in Amsterdam West. Mijn woning kan hier 26 keer in, buitenruimte nog niet eens meegeteld, en mijn buurvrouw heeft laatst 6ton neergelegd.
Doe mij dit museum dan maar
Als je afgaat op funda: prijs per m2 is daar inclusief perceel oppervlakte en denk dat je bij een voormalig sociaal huurwoning in amsterdam geen half park erbij krijgt
Dat gezicht dat half uit de muur komt joh, als ik daar 's avonds langs zou lopen zou ik zo hard schrikken.
Het ziet er echt uit als een huis van mensen die zoveel geld hebben, dat ze niet meer weten wat ze ermee moeten
Nee heb het zelf even omgerekend naar woonoppervlakte, zonder perceel.
oooh die eerste brb, even met m’n vriend overleggen of denemarken tot de mogelijkheden behoort
Heerlijk, ik kijk ook graag op https://www.hemnet.se/ de Zweedse Funda. Echt bizar wat je voor minder dan een ton kan kopen.
Op Cheap Nordic Houses insta Login • Instagram staan ook pareltjes.