Bijzondere huizen op Funda

is die slaapkamer nou met jeans behangen? of is dit de darkroom waar het licht niet aan hoort te zijn?

1 like

https://www.funda.nl/koop/amsterdam/appartement-42831246-schinkelhavenkade-6/#foto-25

De verstopte kattenfotos in het washok :sob:

4 likes

wel grappig dat deze rijke familie ook niet de zin heeft om rap een plintje in hun duur washok te plaatsen :sweat_smile:

5 likes

Ik heb een washok (echt het beste ooit) en mijn moeder was verbolgen omdat ik de muren daar niet ging schilderen :smiling_face_with_tear:. Het is een washok! En de verhuisfitting hangt er ook nog zag ik net… oops.

6 likes

Waar is de voordeur? Hoe en waar kom je binnen?

2 likes

Zie foto 4

Ik zie het nog steeds niet! :flushed:

1 like

Haha je ziet daar toch een deur met brievenbus? Geniet van mijn kunstwerken anders, haha

En hier zie je dat raam terug komen binnen

5 likes

Hahaha ojaa van buiten zag ik het wel! Maar dan is die ‘verborgen’ deur met poster de voordeur dus!

2 likes

Ik zou me ook kunnen voorstellen dat die dubbele glazen deuren de entree zijn, vooral omdat ik hierboven lees dat het een zakelijk adres (deels) was.

2 likes

Oja! Ik zie ook geen huisnummer. Ik moet geen PostNL bezorger worden zie ik. :laughing:

1 like

Ik snap geen zak van dit huis, val je nou door de voordeur zo op de bank? :smile:

13 likes

Hahahah, ook foto 4!

5 likes

Damn

Grandma-Finds-The-Internet

7 likes

Ja meteen toen ik hoorde dat ze het bed wilde laten staan :joy::joy:

En @Neroli Je ziet het beter op de 360 graden foto’s. In die glazen pui tegenover de bank zit de voordeur. De deur met de brievenbus wordt niet gebruikt, en is volgens mij onklaar gemaakt door de traptrede.

En @simsalabim Dit is de voordeur van het pand aan de kant van het Vondelpark. Zou je alsnog kunnen gebruiken als extra entree voor deze slaapkamer (een puber/studentenkind), maar het is niet de hoofdentree.

4 likes

Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda] bijzondere keuze

2 likes

Ik vind die vliering in de slaapkamer ook bijzonder

Omg die schrijfstijl :nauseated_face:

4 likes

https://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-42811658-platostraat-4/

7 likes