oh wauw, heb je een linkje? Lijkt me een interessante rechtszaak :’)
Dat marmeren bed! My lord denk dat als ik daar woon ooit een keer uit onhandigheid mijn hoofd kei hard daaraan zal stoten ![]()
Ik heb echt een minuut naar de foto zitten kijken. Is dat een lattenbodem? Een fancy editie ofzo, ik zie echt niet in hoe je daarop slaapt.
En serieus, dit is denk ik wel het lelijkste huis dat ik in tijden heb gezien. De trap is letterlijk het enige mooie daar. Ongelooflijk.
hee ze zijn vergeten de trap zwart te verven
Ik ben ooit in een huis geweest waar de bouwplannen in centimeters waren maar de uitvoering per ongeluk in inches. Het is vooral mooi dat tijdens de bouw (die een eeuwigheid duurde) helemaal niemand heeft gezegd : “Hm, klopt dit wel?”. Ze hebben het zo gelaten.
Kan je vertellen dat vooral een badkamer er dan heel gek uitziet (een douche lijkt opeens miniatuur in zo’n balzaal).
oh dit is echt mijn grootste nachtmerrie, ook een argument waarom ik een emigratievoorstel geweigerd heb :’)
https://www.funda.nl/koop/leeuwarden/huis-88109565-mr-pj-troelstraweg-36/
LOL, kleurrijke types
Wat gek, die laatste paar foto’s. Wat was daar nou de meerwaarde van?
Hahaha ik moest echt lang kijken tot ik doorhad dat de douchecabine geen douchecabine was hahaha
Ah ja die is al eens eerder gedeeld hier. Die keuken is echt fantastisch!
wow dit is echt een psycho apartement
Hoe kan het dat je een monument zo mag verpesten ![]()
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/appartement-42956421-weteringschans-14-b/
Huis met torentje ![]()
![]()
![]()
Ik fantaseer ZO VAAK over wat ik zou doen met zo’n torenkamer
Wauw ![]()
Uitzicht op het Rijksmuseum, een torenkamer, dit soort uitzichten. Als ik het geld had, zou ik het wel weten!
Wow wat een mooi plekje zeg.
Ben ik weer de enige die denkt: welk uitzicht?
er staat een huis voor
Oh ik vind het wel echt hilarisch dat ze voor elke verdieping van die toren kamer een aparte mini plattegrond hebben gemaakt tot en met de zesde verdieping aantoe
. Bonuspunten als de makelaar had gezegd: appartement in hartje Amsterdam met wel 6! Verdiepingen.
ik vind het interieur best wel klein overkomen terwijl het dat niet is, die keuken kan niemand passeren als een ouder bezig is en een kind aan het aanrecht bezig is? Vind die trap ook zo raar gepositioneerd en ongezellig om aan tafel te zitten, kijk je half naar de keuken en half een blok beton.