Bijzondere huizen op Funda

Moest even 2x kijken naar de voordeur van de buren. Rare cameralens? Ben ik dronken? Nee gewoon ronde vormen in een deur :+1:

Volgens mij is het velvet behang. Dat is in het echt wel serieus mooi

1 like

Hahaha Nice. Beneden de saaiste woning ever en dan sta je in de slaapkamer ineens in Versailles.

@KUBUS wat een schattig huis. Je zou echt niet zeggen dat dat in 1990 gebouwd is zeg. De stijl is goed doorgevoerd.

3 likes

Je kunt ook je aanrecht als trap gebruiken?

7 likes

Lekker hygiënisch wel!

3 likes

Haha en als je nou nog ergens uitkwam… maar dit is een volledig nutteloos stukje plank met een stoel erop? :rofl:

4 likes

oh love it, als architecten denken dat ze interieur kunnen doen

3 likes

Volgens mij kan je via het aanrecht ook naar buiten?

2 likes

Haha zo praktisch, glazen voordeuren waar de badkamer op uit komt. Ben benieuwd hoe die architecten zelf wonen…

2 likes

Haha nee wat slecht! Bij ons nieuwbouwhuis is het raam in de badkamer ook doorzichtig (enige ruimte waar de badkamer mogelijk is en dus in alle huizen gelijk), het was geen meerwerk optie om dat in matglas uit te voeren want dat pastte niet in het plan van de architect. We wonen tegenover een flat dus er kijken nogal wat woningen uit op het badkamerraam :joy: Dus nu hebben we plakplastic, veeeeeel beter natuurlijk.

4 likes

en @itakepictures ohhh deze verhalen verbazen me niets haha, ik heb al zovaak discussies gehad met architecten dat ze moeten leren nadenken ipv gewoon een krom concept de wereld in te gooien en te doen alsof het hun eigenste kind is. Ik snap echt niet waarom ze altijd het experiment willen verkiezen boven functionaliteit, of ja, eigenlijk snap ik het wel, ze denken dat ze modernistische meesters zijn zonder het echt te snappen.

8 likes

En ik begrijp dat meer bij echt een bijzondere architectuur of een duidelijke visie voor de wijk oid maar ik woon gewoon in een doodnormale eengezinswoning in een niet bijzondere wijk :joy:

https://www.funda.nl/koop/amsterdam/appartement-42955969-tintorettostraat-25-hs/

Wat een mooi huis!

34 likes

Wauw dat behang in de woonkamer! Weet iemand toevallig waar het van is? Zal wel onbetaalbaar zijn maar toch :grimacing:

Ik zou er zo gaan wonen

2 likes

Van de interieurontwerper Nicoline Beerkens: Nicoline Beerkens (@nicolinebeerkens) • Instagram photos and videos

@Ketel Het behang is van Iksel: IKSEL Birds Tapestry Behang | Gratis Verzonden - Luxury By Nature, prijs op aanvraag (dus dat zegt genoeg, haha)

9 likes

Het staaltje aanvragen is al €15,- :sweat_smile:

5 likes

Wow haar projecten! :heart_eyes:

3 likes

Te gek he?

3 likes

Wauuuw. 99% vd tijd ben ik heel gelukkig met mijn leven, maar heel af en toe zie ik zoiets als dit en denk ik jezus kon ik dit maar kopen🤤

4 likes