Bijzondere huizen op Funda

Die hebben heel Driehoek leeggekocht!

4 likes

Haha ze hangen zelfs buitenšŸ˜‚

5 likes

En op zolder!

5 likes

Is het

A) Een woonwagen
B) Een spiegelpaleis
C) Versailles

5 likes

Heerlijk! Alles ademt My Big Fat Gipsy Wedding en dat wordt versterkt door die bedsprei. 🄹

2 likes

Oh my god ik zou constant het gevoel hebben alsof het plafond naar beneden stort door die glanzende zwarte kleur. Brrrrrr

9 likes

Die wc pot ook
https://www.funda.nl/koop/weert/huis-88338122-karekiethof-23/#foto-5

Ik kan vaak wel door de inrichting heen kijken hoe de ruimte is, maar dat is in dit huis niet te doen joh :joy:

5 likes

Hahaha al die kroonluchters. Hopelijk gaan ze hierna in een kasteel wonen. Kunnen ze al die dingen een plekje geven.

2 likes

wel nog steeds minstens 15 corpussen breed als ik goed tel, een standaardcorpus is 60cm breed dus toch 9 meter lang

Huis in onze straat dat te koop staat.

7 likes

Ja eh doet me denken aan luxehotels

2 likes

OMG JAAA

2 likes

https://www.funda.nl/koop/reeuwijk/huis-40440436-s-gravenbroekseweg-152/
Je zou toch denken dat in deze prijscategorie (1,1 miljoen) er wel iets van budget voor een fotograaf of ten minste iets meer dan een aardappel zou zijn. Letterlijk geen een foto is scherp.

1 like

Huuuh wat een bizarre foto’s ook? Leuk die zeilboot… maar waar zijn de foto’s van het huis?

Wel fijn om te weten dat je een perenboom er bij krijgt :laughing:

2 likes

Werkelijk alles is ook raar - zo staan nergens afmetingen, heeft het energielabel G (zit er geen dak op). Streetview laat wel zien dat het er niet zo heel mooi meer uitziet.

1 like

vage foto’s wel maar ze zijn het duidelijk puur als bouwgrond aan het verkopen, daarom dat ze niets van de woning tonen

4 likes

Energielabel G is echt niet zo gek voor een woning uit 1939. Als je nooit hebt geĆÆnvesteerd in isolatie (vloer/muur/dak) en overal nog enkel glas hebt zit je daar zo aan.

2 likes

Maar het is een twee onder 1 kap woning dus plat gooien kan niet :sweat_smile: Wel gek dat er niks van binnen te zien is.

3 likes

Moet wel een beetje lachen om de omschrijving van dit huis

12345

20 likes

oh echt? haha wat vaag dan

3 likes