Ik snap echt niet hoe het in het huizentopic wel eens gaat om alle stress om je huis op te ruimen voor de foto’s terwijl er dit soort foto’s online staan
Een geweldig huis, maar krijg er tegelijkertijd ook het gevoel van een herfstdip bij. Word treurig als ik er naar kijk.
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/appartement-42996242-postjesweg-314/
Ik snap wat je bedoelt. Erg ‘greige’ allemaal.
Ja, alsof het zo’n verschrikkelijk grijze herfstdag is, waar je het liefst gaat liggen onder de dekens tot het licht buiten weer aan gaat… maar dan in je huis.
ze hadden beter het geld van hun dure kalkpleister in de keuken gestoken, wat een monstrositeit van verschillende materialen en vage details
O mennn ik vind dit zo sympathiek, die teksten, zo leuk en ook een beetje aandoenlijk.
" kachel nu heet absoluut NIET doorstoken GÉÉN dikke blokken etc." Ze hebben echt liefde voor hun huissie
En dan die makelaar: je kunt je energie maar 1 keer besteden, deze mensen hebben het volledig gestoken in energiezuinig maken van hun huis. En: in tegenstelling tot de foto’s is het huis straks natuurlijk helemaal leeg! Een blanco canvas dus let u astublieft niet op de volgebouwde troep
Echt alles aan deze advertentie vind ik leuk.
Overigens, energielabel A++ in een woning uit 1967 vind ik ook oprecht een enorme prestatie.
Een speksteenkachel is oprecht wel heerlijk .
Die keuken
Oeh ik vind dit toch echt een prachtig afgewerkt huis hoor
Het lijkt op deze foto net alsof iemand ook ligt aan het eind van de bank? Net van die benen met van die soksloffen.
Ja alsof deze persoon nog een emo-kind had die ook z’n eigen plekje nodig had
Mensen investeren sowieso niet genoeg in akoestiek, dat is altijd de eerste post die klanten willen schrappen. Anderzijds maken we regelmatig klanten die bij ons beginnen omdat ze hun betonnen graftombe willen verbeteren omdat de akoestiek verschrikkelijk is.
Het verwarmingsprobleem is niet meer zo groot met te hedendaagse trend voor vloerverwarming.
Ja en zelfs dan vind ik het nog minimaal, in onze projecten proberen we altijd met akoestische plafonds te werken of het geperforeerd gyproc, akoestisch pleisterwerk of een spanplafond is. Akoestiek is echt een gigantische verbetering die je pas merkt als je er mee in contact komt.
Of dit is de ontprikkel-ruimte na een druk dagje in de hysterie van je eigen huis
Omg mijn buurvrouw (appartement) heeft een betonvloer, nauwelijks meubels én het systeemplafond eruit gehaald. Als ze niest schrik ik me een ongeluk Alsof ze in mijn oor staat te toeteren haha (gelukkig is ze verder heeeeeeel stil).
Niet op Funda, maar echt waanzinnig: