Bijzondere huizen op Funda

Is het niet gewoon een mantelzorg woning? of iemand die een halfvolwassen kind heeft en een eigen plekje wil geven ofzo. Dat zie je ook steeds meer.

1 like

Haha bijzonder, maar als je er doorheen kijkt kun je er wel wat moois van maken. Wordt dan wel flink klussen.

2 likes

https://www.funda.nl/koop/amsterdam/huis-88396266-zandpad-driemond-64/

Oke de begane grond heeft interessante interieur keuzes, maar check even de boven verdieping met een toilet in de slaapkamer (oke, met een kleine scheidingswand ertussen :grimacing:).

Wel een heerlijke klus schuur zeg!

5 likes

Haha wow dat is echt… vreemd :laughing: Maar verder wel een heel schattig huisje :heart_eyes:

2 likes

Maar de wc beneden is ook alleszins vreemd… het lijkt ook een hele grote ruimte, al helemaal voor hoe klein de rest van de beneden verdieping is. Misschien hebben de huidige bewoners een voorliefde voor naar de wc gaan in een balzaal…

1 like

Why? :cry: - Woning in Zaandam

Woning met maar liefst 8 garages - Woning in Schagen

7 likes

Ik fiets zo vaak langs die in Zaandam,maar die pop is me nog nooit opgevallen :joy:
Toch maar eens omhoog kijken van de week :joy::joy:

2 likes

Waarschijnlijk om garageboxen te verhuren ofzo?

1 like

In de tekst staat inderdaad dat je die mogelijkheid hebt en dat er momenteel 4 ervan worden verhuurd.

Ik kan met garages verhuren naast je huis dan alleen maar denken aan rijdende rechter taferelen met recht van overpad en verkeerd geparkeerde auto’s en meer van dat gelazer

6 likes

al een geluk dat hij direct kan parkeren in zijn nieuwe privégarage dan

Ik ben langs gefietst maar volgens mij is die pop weg gehaald. Ik zag hem niet vanaf de straat :joy:
Anders had ik wel even een foto gemaakt

ik vind de inrichting best wel raar als je naar de details kijkt zoals het vola kraanwerk, eames stoelen met glamoureuze lusters aan een tafel die er 500 euro uit ziet, de vloer die te hard geboend is, de lelijke inox grepen op houten kasten. Het bijgebouw in totaal andere stijl dan ook nog eens :’)

3 likes

Dit is echt zo’n typisch spookhuis. €16.000.000
https://www.funda.nl/koop/wassenaar/huis-88383282-buurtweg-38/#foto-1

15 likes

16 miljoen :face_with_spiral_eyes: :face_with_spiral_eyes:

5 likes

Is die hond op bed gefotoshopt of is het een kussen ?

Edit. Meer foto’s gezien, het is een kussen. Oud vrouwtje vibes van dat huis.

2 likes

Ik heb het trouwens even nagevraagd bij een van de buren waar ik kom
Die vertelde dat de pop aan de achterkant van het huis staat. Dus vanaf de straatkant is die niet te zien.
Ze vertelden wel dat het een eng ding is :joy::joy:

5 likes

Is wel een warme natte plek.

I will show myself out now :face_with_peeking_eye:

22 likes

ik vind het wel schattig dat de wc-borstelhouder bij de deur past

7 likes

Gregor zou trots zijn voor dit oog voor detail

6 likes