Bijzondere huizen op Funda

Zoiets ja. Denk dat je daar na je sauna in je badjas een smoothie kan drinken in een strandstoel, terwijl er een playlist met zee en meeuwen geluiden aan staat.

3 likes

Oeh, mét airfryer

https://www.funda.nl/koop/haarlem/huis-42926346-brandtstraat-32/

2 likes

:scream: wat doet dat zwembad boven? Voor de lekkages?:sweat_smile:

10 likes

Allemaal schimmel daar.

Moet echt veel aan gebeuren. Nu al medelijden met de buren die heel lang in de verbouw herrie moeten zitten.

4 likes

Hahaha wat een huis. En dan ook nog 3 ton er voor vragen en 1001 clausules dat je niet moet zeiken over asbest/lekkages/ongedierte/vochtproblemen/muren/vloeren/dak/alles

3 likes

Wat een vervuild huis, het is gewoon niet bewoonbaar meer.

1 like

Ja beter platgooien gewoon

1 like

De eigenaren van dit huis worden nu geïnterviewd in House for sale, NPO3!

2 likes

Geweldig programma!

2 likes

Ik heb weer een huis gevonden waar ik niks van snap:
https://www.funda.nl/koop/leidschendam/huis-42910573-dotterbloem-41/
Overal staan van die rare jaren '90 vergaderzaal stoelen. In de keuken is geen kookplaat (lijkt los op het aanrecht te liggen) en past de vaatwasser net niet in het kastje. Het zwembad wordt aangeduid als “multifunctionele ruimte”. Drie verschillende soorten fotobehang in de woonkamer. In de zolderkamer is een soort van selectief tapijt gelegd, wel aan de muur en onder het bed, maar niet in de rest van de kamer.
Oh en alle ‘verhardde stukken’ in de tuin zijn blauw.

5 likes

Dit is echt de stijl van mijn oom en tante, nmsmvpe…

6 likes

Hahahaha ik snap echt niets van dit huis. Zo’n gare keuken en dan een zwembad in de tuin

3 likes

Hier kun je lekker kerkje spelen in de woonkamer: Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]

3 likes

heb je die plattegrond gezien?!
Wat is dit voor indeling joh; (ok als kangoeroe woning- heet dat zo? - is het nog enigzins logisch maar verder heeft dit toch geen enkele toepassing).

2 likes

Lijkt op een soort woon/kantoorpand in een.

4 likes

lol die badkamer van 80 cm breed, zal je moeder blij mee zijn als jullie eindelijk gaan kangoeroeën omdat ze slecht te been is

1 like

Zijn gewoon 2 woningen in 1 ja. Zou ook ideaal zijn als je een eigen praktijkruimte of werkruimte op de begane grond met aparte ingang wil.

3 likes

Hahahahahaha en van die stoelen van de afhaalchinees :joy:

6 likes

Van der Valk conferentiezaal vibes.

2 likes

Hahaha ik dacht eerst dat je met ‘zwembad’ doelde op die blauwe voortuin die lijkt te reflecteren :joy:

5 likes