Bijzondere huizen op Funda

Deze omschrijving ook:

Dit leuke tweekamerappartement met berging aan de Vinkenstraat in Zaandam is een pérfecte kans voor succesvolle singles, jonge tweeverdieners of doorstromers die het gemak van gelijkvloers willen combineren met wonen in het Stadshart. Hier gebeurt het.

“Succesvolle singles” OK dus als gefaalde single laat ik dit huis maar schieten :thinking:

7 likes

Het IS een bezemkast :joy:

Iig geen gedoe met of het voor de baby te licht is in de kamer om overdag te slapen :+1:

5 likes

deze zitplek:

en dat deze foto er dan ook zo aan is toegevoegd in plaats van dat iemand zei haal die stoel en die asbak even weg

12 likes

https://www.funda.nl/koop/den-haag/appartement-42918160-copernicusstraat-104/#foto-12

Even een balletje slaan in je woonkamer ??

5 likes

Wat is dat voor horror kelder? Zwembad achtig? Beetje vreemd :woman_shrugging:

5 likes

lijkt vroeger een zwembad geweest te zijn waar de huidige (?) bewoners een vloer overheen gelegd hebben? heel vaag huis in ieder geval

4 likes

Lekker ook met dat glas er achter :sweat_smile: En die mini boulder hall waar je precies niks mee kunt haha.

1 like

Dat denk ik ook ja! Volgens mij is wat nu die golfbaan is een zwembad geweest. Of onder die slaapkamer beneden.

Echt een bizar huis :joy:

https://www.funda.nl/koop/bad-nieuweschans/huis-88456918-stationsstraat-11/

Vandaag wil ik t even met jullie hebben over deze aanbouw… je verwacht m niet als je naar t huis kijkt

8 likes

Ik vind het wel wat hebben! De aanbouw is wel groter dan het hele huis. En vooral het contrast in het huis vind ik erg bijzonder. Strakke aanbouw, maar geen vloer in de keuken of afgewerkte muren. Wel mooi uitzicht :smile:

7 likes

Ik vind die uitbouw eigenlijk het mooiste aan het huis. Alsof je in Scandinavie bent. Zo hup kijkend op dat meertje, in het bos & al dat hout in de uitbouw.

11 likes

Jaa ik vind het ook wel mooi!
Ik kijk ook heel veel “From Ugly House To Lovely House” op Youtube, een Britse tv-serie waar ze een architect hun lelijke huizen laten verbouwen. Meestal komen ze dan met supermoderne aanbouw tegen een oud huis aan. Altijd heel bijzondere keuzes vind ik zelf, maar heerlijke tv haha.

(Random aanbouw-tv-kijk-tip)

8 likes

Tot je naar de buren kijkt en beseft dat het gewoon Bad Nieuweschans is. Wel heel vet perceel

4 likes

Ik zie nu ook dat je bij die aanbouw uitkijkt op een bushalte lol! Wel jammer want dat water is wel prachtig.

1 like

Wow, echt de shit dit! Jammer dat er geen foto’s zijn van de kelder.

1 like

De foto’s van dit huis zijn genomen door iemand die erg van het boek “de gele balon” houdt. Want zoek op (bijna) iedere foto “de gele auto”. Als je het ziet kan je het niet meer “unseen”.
https://www.funda.nl/koop/hilversum/huis-42081987-meteorenstraat-125/

12 likes

HAHAHA, echt te grappig. Enorm gesleep met dat autootje :rofl: Ook wel heel schattig.

4 likes

Maand later met reageren, maar ik heb stage gelopen bij een architectuur fotograaf in Stockholm, dus ik zeg doen :wink: :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Omg lifgoals! Ik zal deze zomer alvast even oefenen als we weer een paar weken in airbnbs daar zitten :grin:

5 likes

Hoe was dat? Leren ze je dan echt hoe je dat allemaal in scene zet? Ik zit elke dag op Hemnet en het fascineert me nog steeds haha