Bijzondere huizen op Funda

Wow dacht ff dat dit Ruinerwold was :sweat_smile:

9 likes

Ik was deze zelf al tegengekomen, maar hij valt me van binnen dus nog mee? Ik dacht dat t een soort onbewoond grot van binnen zou zijn. Maar opzich was t van binnen gewoon een slecht huis

3 likes

Het doet me een beetje denken aan dat huis waar die wim hof (iceman) woont! Ik heb dat weleens gezien in een interview en dat had ook allemaal van die gekke plekken in de tuin

2 likes

Ik krijg echt de rillingen van dit huis. Heel naar :grimacing:

4 likes

https://www.funda.nl/koop/beek-gem-berg-en-dal/huis-42023859-rijksstraatweg-110/?fbclid=IwAR2cgWRMb0wr6aQ9tGW3LQw4Y67hb9-zOsMcRMvPwR4CGCywzITN4TMLZWs

Lekker projectje, bij de badkamers begonnen en daarna opgegeven of zo?

6 likes

Juist die groene ouderwetse bovenverdieping is geweldig.

Ik moet bij Beek altijd aan Hex denken. Ook al is het een boek, het blijft in m’n achterhoofd zingen :skull_and_crossbones:

9 likes

Ja, haha! Had ik laatst ook toen ik er langs reed :smiling_face_with_tear:

3 likes

Voor wie nog een compagnon zoekt… Jammer dat zijn miljoenen zijn bevroren.

8 likes

Gezellig tafeltje op zolder

https://www.funda.nl/koop/beek-gem-berg-en-dal/huis-42023859-rijksstraatweg-110/?fbclid=IwAR2cgWRMb0wr6aQ9tGW3LQw4Y67hb9-zOsMcRMvPwR4CGCywzITN4TMLZWs#foto-101

4 likes

Vorig jaar nog compleet afgeragd met energielabel G. Nu met extra verdieping, grotere luchtplaats, energielabel B en een vraagprijs die 390.000,- hoger ligt. :scream:

Voorgevel

Woonkamer

Luchtplaats

Dat verlengsnoer :rofl:

Deze trap gaat denk ik alleen naar het dakraam?

Oude situatie

Nieuwe situatie

10 likes

Als er geen sprietje groen te ontdekken is, weiger ik het een tuin te noemen. :stuck_out_tongue:
Ik denk dat een raam openzetten in de zomer wel prettig is zodat je wat warme lucht kwijt kan. Maar ik had het, denk ik, met een bedieningsstang opgelost.

6 likes

Wowwie, dat geld voor zo weinig vierkante meters… € 7.965 per M2 :cry:

5 likes

Godverdomme die investeerders waar blijft de zelf-bewoningsplicht als je een huis koopt :sob:

10 likes

In een wijk waar de gemiddelde m2 prijs op 5600 ligt

5 likes

Echt ontzettend veel geld! Maar goed dat ik daar niet wil wonen…

Kan me bijna niet voorstellen dat je het ook voor deze prijs verkocht krijgt

2 likes

waarschijnlijk ook nog met constant getril van het treinstation of wandelafstand

1 like

Wow, wat een geld. Maarrr die prijsstijging vind ik niet heel gek. Dit is echt een enorme verbouwing geweest. Het huis is breder gemaakt, een extra verdieping er op en het heeft nu een goed energielabel.

1 like

Nee haha ik ook niet! Voor dat geld heb je echt wel een riant huis op een andere plek.

1 like

Ik heb me door mijn aannemer laten vertellen dat dit soort ‘zeilen’ tegels met zo’n motiefje 9 van de 10 keer asbesthoudend zijn. Schijnt wel de minst erge soort maar toch

3 likes