Wow dacht ff dat dit Ruinerwold was
Ik was deze zelf al tegengekomen, maar hij valt me van binnen dus nog mee? Ik dacht dat t een soort onbewoond grot van binnen zou zijn. Maar opzich was t van binnen gewoon een slecht huis
Het doet me een beetje denken aan dat huis waar die wim hof (iceman) woont! Ik heb dat weleens gezien in een interview en dat had ook allemaal van die gekke plekken in de tuin
Ik krijg echt de rillingen van dit huis. Heel naar
Lekker projectje, bij de badkamers begonnen en daarna opgegeven of zo?
Juist die groene ouderwetse bovenverdieping is geweldig.
Ik moet bij Beek altijd aan Hex denken. Ook al is het een boek, het blijft in m’n achterhoofd zingen
Ja, haha! Had ik laatst ook toen ik er langs reed
Gezellig tafeltje op zolder
Vorig jaar nog compleet afgeragd met energielabel G. Nu met extra verdieping, grotere luchtplaats, energielabel B en een vraagprijs die 390.000,- hoger ligt.
Voorgevel
Woonkamer
Luchtplaats
Dat verlengsnoer
Deze trap gaat denk ik alleen naar het dakraam?
Als er geen sprietje groen te ontdekken is, weiger ik het een tuin te noemen.
Ik denk dat een raam openzetten in de zomer wel prettig is zodat je wat warme lucht kwijt kan. Maar ik had het, denk ik, met een bedieningsstang opgelost.
Wowwie, dat geld voor zo weinig vierkante meters… € 7.965 per M2
Godverdomme die investeerders waar blijft de zelf-bewoningsplicht als je een huis koopt
In een wijk waar de gemiddelde m2 prijs op 5600 ligt
Echt ontzettend veel geld! Maar goed dat ik daar niet wil wonen…
Kan me bijna niet voorstellen dat je het ook voor deze prijs verkocht krijgt
waarschijnlijk ook nog met constant getril van het treinstation of wandelafstand
Wow, wat een geld. Maarrr die prijsstijging vind ik niet heel gek. Dit is echt een enorme verbouwing geweest. Het huis is breder gemaakt, een extra verdieping er op en het heeft nu een goed energielabel.
Nee haha ik ook niet! Voor dat geld heb je echt wel een riant huis op een andere plek.
Ik heb me door mijn aannemer laten vertellen dat dit soort ‘zeilen’ tegels met zo’n motiefje 9 van de 10 keer asbesthoudend zijn. Schijnt wel de minst erge soort maar toch