Interessant!
Mooi huis maar zo jammer van die plek. Echt ingebouwd tussen een weg en een ander huis en weinig tuin
Ja en er komt zoooooo veel verkeer langs in die hoek. Vooral mensen die naar Wormer gaan over de brug.
Lijkt me echt drama om daar te wonen.
Voordeel is wel dat de slager op 20 meter lopen zit, dat is je buurman namelijk
Zit je de godganse dag in de herrie maarrrrrr wel elke dag verse filet americain op je brood!
Ik vind Bathroom Rules bordjes al vreselijk, maar ze dan ook nog in de wasruimte zetten ipv de badkamer is wel echt erg. Verder wel een heel mooi huis idd!
Tel erbij op een kroeg aan de overkant van je voordeur en uitzicht op industrie aan de kant van je terras… Maar het huis zelf is wel prachtig
Heb je een link?
Na het zien van het zwembad vind ik die buiten wc heel logisch.
Ja ik ook.
Wow ik dacht even dat het een echte ingebouwde frituurpan is maar het is een speelgoed keuken.
Haha je schenen gaan er echt aan in dat huis.
En omg een speelkeukentje met een frituurpan.
Ja of ze houden gewoon van de bruine fruitschaal op vrijdagavond. Ik was benieuwd of er ook airfryers bestaan voor in speelkeukentjes en jawel!
Gaaf huis in een oude zuivelfabriek met een thuisbioscoop, vrij uitzicht en een fijn prijsje. Ze hebben ook nog wat kleinere appartementen voor de liefhebber.
https://www.funda.nl/koop/wapse/huis-88327882-ten-darperweg-82-3/
Heel gaaf huis! Normaal snap ik van de funda foto’s en plattegrond wel hoe de indeling in elkaar steekt maar dit is echt een doolhof, alleen al op de eerste verdieping zie ik 5(?) trappen. En in een ruimte een wenteltrap en een normale trap haha.
https://www.funda.nl/koop/veelerveen/huis-88498616-loosterweg-35/
Ik zou in m’n fantasie hier heel graag willen wonen. Je eigen groenten verbouwen, mooie diepe tuin en lekker bij de kachel zitten. Alleen zou ik ook de stad ook wel missen en het is takke veel werk.
Damn, een perceel van 8.188 m2 voor dat geld.
love it, die keuken ook zeg
Nou, ik hou van het Groningerland, maar hier ben je wel heel ver van echt alles uit de buurt… Het is echt ver weg. Maar plaatje hoor, @anon43983847 .