Dacht even dat alle interieur foto’s in zwart wit waren gemaakt
Wat zie je liever:
- Het kleur huis
- Het zwart wit huis
0 stemmers
Sowieso het kleur huis, maar weet niet of ik het leuk zou vinden als ik in deze straat zou wonen. Alle huizen in de straat zijn wit en dan zo’n huis met gifgroene duur, kozijnen en zelfs dakkapel. Huis van de buren is gelijk minder waard
Zwart wit, ik vind het echt een vreselijk ongezellige toko maar ik haat appeltjesgroen in een interieur
Leuk grachtenpand uit 1756 in Alkmaar. Grappig detail is dat er hier vroeger een bekende schrijfster 3 jaar heeft gewoond. Ik kende de naam A.L.G. Toussaint zelf niet.
https://www.zillow.com/homedetails/757-Jason-Ave-Akron-OH-44314/35463901_zpid/
Van buiten gewoontjes huis in Ohio vol muurschilderingen op het Amerikaanse Funda
Deze zag ik op Reddit:
“The bifold door complete the fantastic kitchen opening the full width to allow you to enjoy the garden on them lovely summer nights.”
De tuin voor en na:
Zie mezelf daar al genieten op een heerlijke zomeravond in die grijze oase
https://www.funda.nl/koop/nieuw-buinen/huis-42260696-noorderdiep-21/
Lekker zwembad in de woonkamer!
Wat een bijzonder huis en ook pas net opgeleverd. Ik vraag me af waarom het nu al in de verkoop is?
Ik vond het trouwens echt een flevoland huis met het uitkijken op de akkers en een nieuwbouw huis met verder alleen een tuin van gras haha
Ja gek he? Zaten wij ons ook af te vragen.
Geen Flevoland, in Drenthe hebben we naast bossen ook weidse uitzichten helemaal op de grens met Groningen
En inderdaad die deur die 30 cm te hoog hangt is ook raar haha.
Ik vond het een mooie bijdrage hier!
Maar dan zit je de hele tijd in zo’n zwembad chloor lucht te hangen/koken/eten? Wat gek bedacht dit
Ik dacht dat dat zwembad in een aparte ruimte lag maar dus echt IN je woonkamer?! Wat raar. Ook wel echt een extreem ongezellige ruimte
Lekker met je natte billen op de bank zitten na het zwemmen! Echt zo onpraktisch, maar ziet er wel gaaf uit. Vind de deuren alleen totaalnniet passen bij de interieur stijl en volgens mij is er wel een opstapje onder die deur wat zo hoog zit. Anders heb je inderdaad een lekkere binnenkomer en rol je vanzelf wel het zwembad in.
Ja nee daar heb je gelijk in. Had het nog niet bekeken als je vanaf de andere kant zou komen. Wellicht was het geld op voor een extra trede. Ze kunnen nog altijd een geluids sensor laten plaatsen, pas op, afstapje!
Ik vind het heel raar met dat zwembad zo. Leuk hoor een zwembad, maar maak dat elders aan de achterkant ofzo. Alles stinkt naar chloor en vochtgehalte is hoog. Bovendien hoe vaak ga je nou zwemmen? Alsof je elke avond van 20-23 daar al cocktaillurkend in gaat hangen?
Ik vind de inrichting op de een of andere manier heel mannelijk aandoen.
Man met teveel geld die dacht droomvilla te realiseren en nu failliet is ofzo?
Of dat vrouwen waar hij indruk of wilde maken toch niet zaten te wachten om elk weekend af te reizen naar de meest dooie plek in NL? En als je dan 2 uur in de auto hebt gezeten ben je ook wel een keer klaar met de chloordampen in de woonkamer, de popcorn uit dat lelijke apparaat en seks in die lelijke kitcherige druipsteengrot. En verder is er geen reet te beleven.
Zo van; er moet echt nog een zwembad in, maar er is nergens plek. Dan maar in de woonkamer. Dit gaat toch niemand kopen, zou je zeggen.
Volgens mij is het een ideaal pand voor de verhuur. Luxe weekendjes weg of voor lekker op sjiek met de swingersclub!
Jaaaaaa dat is het, het is gewoon een seksclub. Dat zwembad, die ‘hamam’ met dat grote bad. Dat ik het niet eerder gezien heb.
Ja dacht ik eerst ook. Maar dan klopt de inrichting niet echt denk ik. Dan zet je geen dertien in een dozijn woonkamerinrichting bij dat zwembad. Dan zou ik daar eerder een bar of een hoekbank ofzo verwachten. En er zijn weinig slaapkamers in verhouding. Ik zou dan meer bed/bank achtige zaken verwachten en andere verlichting enzo. Niet zo’n ongezellige keuken met stoelen van de woonexpres/leenbakker/vt wonen.
https://www.funda.nl/koop/groningen/huis-42287695-helper-kerkstraat-2/
Echt leuk huis
Hier zou ik zo willen wonen.