Wapse is wel echt een verschrikkelijke plek
Mijn puberale brein dacht eerst, wtf hangt daar nou aan het plafond.
Maar het is geen houten mega dildo lamp maar lange boomstak/stronk.
Het huis op de Rijnlaan staat er weer op voor 25.000 minder https://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-42169092-rijnlaan-251/
Nog steeds veel te duur! Met deze stijgende rente is het er nog niet bepaald goedkoper op geworden…
Jeetje echt van de buitenkant super schattig, maar totaal zielloze begrafenissfeer van de binnenkant met al dat grijs en leer. Ook van die foto’s waar je hoofpijn van krijgt zo overdreven bewerkt.
Oeeeeh ben benieuwd of het veel kijkers gaat trekken op de Open Huizendag
Prachtig, je kan er vast iets moois van maken! En wie weet krijg je het gemaal werkend nog voor de zeespiegel stijging en dan kan je je eigen lapje grond droog pompen.
Wat een enorm pand, en echt heel mooi van buiten.
Wauw, dit huis in Utrecht is echt een schrootjespaleis zou eigenlijk als museum behouden moeten blijven.
https://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-42177393-f-koolhovenstraat-35/
Huis in Hoorn (NH) gevonden via #funda Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]
Iemand 3 miljoen over ?
Wow ik vind dit wel echt nice eigenlijk! Echt 70s bungalow vibes. Zou het echt jammer vinden als iemand dit er allemaal uit zou slopen
Ik vind het er eigenlijk beter uitzien dan die digitaal ingerichte foto op nr 8.
Idd!! Ook die glazen stenen in de binnentuin. Je zou hier echt een mooie 70s stijl van kunnen maken, misschien de open haard en keuken iets aanpassen maar wel in dezelfde stijl… ik zie het helemaal gebeuren
Haha nou ik denk dat die prijs eerder zo laag is omdat je haast nergens naar buiten kan kijken? Ieder z’n ding, maar ik zou niet graag in zo’n bunker wonen
Er staat nu op Funda verkocht onder voorbehoud bij, maar dat zegt niks over de prijs natuurlijk
omg die vloerbedekking
Hahahaha dat bad is epic.
Verder ziet het er van binnen echt uit als een ongezellig vakantiehuis op een verlept bungalowpark
Ja valt echt op in Bilthoven dat de grote villa’s die te koop staan bijna altijd superverouderd zijn. Heb je geld maar doe je 50 jaar niks aan je huis. Maar wel gewoon de hoofdprijs vragen natuurlijk.
ik ken bilthoven niet maar dat vind ik wel echt typisch aan van die jaren 70 villawijken in het algemeen
Bilthoven is wel wat ouder, maar denk ook veel oud geld. Als ik aan jaren 70 villawijk denk dan komt er niks in mij op. Heb je voorbeelden?