Bijzondere huizen op Funda

Ik volg iemand op instagram en die heeft dit tegelpateoon, volgens mij is dat nu een ding en dat het “hoort” (ik krijg er hoofdpijn van)

2 likes

Aah ik krijg van die foto al hoofdpijn laat staan dat ik er elke dag in moet poepen :face_with_spiral_eyes:
Maar als je zo rijk bent dan sloop je het er misschien gewoon na 3 jaar weer uit als de volgende hype het overneemt…

2 likes

Leuk stukje over o.a. het taalgebruik op Funda (‘verwelking’ :hearts:) en suffe woontrends:

-verwijder door moderator-

6 likes

Dit huis is weer te koop, blijf het knap vinden zwembad in je achtertuin gepropt

https://www.funda.nl/koop/biervliet-gem-terneuzen/huis-88734405-singel-7/

2 likes

Die tuin is zo sfeerloos met 1 zielig palmboompje? En voor de rest helemaal betegeld op dat zwembad na :cry:

8 likes

De tuin is niet het enige dat sfeerloos is. Man, wat een grauw huis :smiling_face_with_tear:

1 like

Nou, dit vind ik een fantastische vondst.
En eerlijk gezegd: het is het mooiste zwembad voor dit budget, wat ik ooit heb gezien.
Normaal is het een leeggelopen opblaas zwembad of een verbouwde hottub.

Edit: Dit huis is bijna net zo duur :joy: lekker huis zwembad

2 likes

De inrichting is ook niet mijn smaak maar daar hebben andere mensen geen last van. In tegenstelling tot zo’n treurige tegeltuin zonder enig stukje groen. Ik word daar niet heel vrolijk van.

2 likes

Nee, nee. Dat hoort zo. Het is namelijk Ibiza ““style””. En op Ibiza liggen ook alleen maar tegels. En zwembaden, natuurlijk. Misschien een verdwaalde palmboom, maar that’s it.

1 like

Ik zou hier zo kunnen wonen haha. Lekker veel kunst aan de muur en mss wat muurtjes verven/ goede meubels en dat sfeerloze is er zo af. Denk alleen dat je in Nederland meer hebt aan een overdekt zwembad.

2 likes

https://www.funda.nl/koop/zwolle/huis-42371894-twistvlietpad-5/#foto-31

Niet een héél bijzonder huis maar vrijwel elke muur is grijs/zwart? Is een leuk schilderklusje voor de volgende bewoners haha.

1 like

Vreselijk, alsof je in een graftombe woont :joy:

5 likes

Weet niet wat ik hier nou van moet denken 6 studio’s van ongeveer 12 m2 in hetzelfde rijtjeshuis, 1 gedeeld toilet per verdieping. Wel je eigen douchehok in de keuken. Snap dat dit gewoon studentenwoningen worden maar toch
https://www.funda.nl/koop/utrecht/appartement-42371904-hj-schimmelplein-35-5/

Bij elkaar zijn die 6 studios dus 1 miljoen

5 likes

Ik heb dit echt NET op Tiktok gezien bij Aafke Romeijn, heel toevallig!

Op zich vind ik het echt leuke kamers maar voor díe prijs? Geen woorden voor. :exploding_head:

edit: maar aan de andere kant… Wat betaal je voor zo’n volledig huis tegenwoordig op die locatie? Ook 1 miljoen misschien? Dus wat dat betreft is het nog bijna te rechtvaardigen.

1 like

word hier echt WOEST van

2 likes

Wauw wat erg

3 likes

Heb in mn hurende leven te vaak een douchecabine in een keuken of slaapkamer gezien en vond dat al erg, maar om te kopen?!

3 likes

Die doorgang langs de wasmachine ook, daar kun je amper tussen??

Ja dit is toch ook om te kopen en te verhuren? Niemand koopt toch zo’n studio om er zelf de rest van z’n dagen in door te brengen?

Wat een doffe ellende.

4 likes

Staat op Funda, dus het zal wel mogen.
Maar toch vind ik dat niet zou moeten kunnen.:flushed: Niet zo’n constructie iig.