Bijzondere huizen op Funda

Die blauwe kleur lijkt zo idd willekeurig in vergelijking met de rest van het huis (en wat ouderwetser), maar met een likje verf zou ik het wel mooi vinden!

Ook wel jammer dat er geen schutting om de achtertuin(hoort dat erbij?) zit, vooral nu ik zie dat de deuren van de badkamer daarop aansluiten lijkt het, dus dat je naar buiten kan via de badkamer? Ik zie niet helemaal hoe de indeling is.

Ik vind dit dus echt een prachtig huis. Die ruime woonkamer, visgraat parket en ornamentenplafond. Denk dat je het echt mooi kan opknappen!

1 like

Doe mij maar zo’n woonkamer! Prachtige vloer, muren en plafond. Super groot ook, het is net een balzaal haha.
De keuken vind ik dan weer niks, veel te klein.
En die spiegels in de badkamer ook vreemd. Maar dat kan je in principe allemaal opknappen.

Ik heb altijd gedacht dat dit een advocatenkantoor was ofzo, nooit gedacht dat het er zo uit zag van binnen.
Vroeg me wel gisteren nog af hoe duur het zou zijn, dat valt mee nog enigzins mee als je kijkt naar sommige prijzen aan de Metiusgracht bijvoorbeeld :joy:

1 like

Ik zit te bedenken wat voor mensen hier op af komen. Kan niemand bedenken!:thinking:

Investeerders die het dan voor een hoge prijs verhuren misschien?

Je mag maar tot 15 mei een bod uitbrengen dus ik vermoed dat ze er anders misschien wel gaan slopen? Ik zou het zelf toch niet zo gauw doen :sweat_smile: maar idd als zo’n investeerder kan je er denk ik wel winst op maken, ik denk niet dat ze een heel hoog bod verwachten.

En dit, lieve mensen, is de reden dat je als woningeigenaar altijd een opstalverzekering moet afsluiten.

1 like

Het is de een-na-laatste van een rijtje van 10, dat sloop je er niet zomaar tussenuit, en wie zou dat willen betalen, dan hou je een leeg perceel in een rijtje over waar je niks mee kan.

@MACdonalds Zou je opstalverzekering uitbetalen als 1 van de eigenaars (het schijnt een relationele ruzie te zijn geweest, ik ga er voor het gemak even van uit dat het ‘als ik niet in dit huis mag blijven mag jij het ook niet’ oid is geweest) de boel in de hens heeft gestoken?

1 like

Haha nee dat verandert de zaak wel een stukje, was ik niet van op de hoogte haha! Maar dan keert de verzekering idd geen cent uit.
Wow dat is echt wel een drama ja, je zal er maar naast wonen…

Ben best benieuwd naar de vraagprijs. Volgens het expertiserapport kost het herstel 174.000 euro. Dat zou me nog alles meevallen als de vraagprijs verwaarloosbaar is.

Huh ik vind het best gek dat die foto’s zo inclusief verbrandde meubels op Funda staan. Lijkt me voor de oude bewoners heel erg dat hun huis en spullen compleet verwoest zijn en nu kan iedereen ff lekker binnen kijken hoe erg de schade wel niet is?

5 likes

Vraag me af of ze het zelf verkopen of dat het een soort van veiling is omdat het moet.


RTL nieuws had dit bericht ook opgepakt van het verbrande huis…

Dat snap ik, maar voor de bewoner(s) was het natuurlijk wel hun huis en geen keet. Zou het zelf in elk geval wel moeilijk vinden, ook al is het logisch dat het moet.

Lees nu trouwens dat het ook nog eens brandstichting geweest is…

Op Funda zijn de foto’s van het interieur weggehaald volgens mij? Er staat alleen nog maar een foto van de buitenkant.

2 likes

Oh, dan is dat net gebeurd inderdaad. Er stonden ook foto’s van een woonkamer met tv en kattenpaleis nog erin en een foto van het bad met de shampoo nog op de badrand. Maar goed, netjes dat ze het weggehaald hebben. Zeker nu nieuwssites het ook delen.

1 like

https://www.funda.nl/koop/delden/huis-86586536-nieuwstraat-16/

De bewoonster is trouwens ook bijzonder, een non die een paar jaar geleden als een soort terrorclown mensen bang maakte op straat.

9 likes

Ik weet niet of het de bedoeling is dat je hier deelt wie daar woont, ook al is het een ‘gekkie’.

Waarom kost dit in hemelsnaam(haha) bijna 4 ton? Wel respect voor de fotograaf trouwens dat ie er nog van heeft geprobeerd te maken.

4 likes

Nouja maar je haalt als makelaar toch in ieder geval de maria beelden of de pyjama in de badkamer weg? Vooral voor 4 ton, is voor dat dorp echt heel erg duur haha