Bijzondere huizen op Funda

Excuus! Heb het aangepast, iets langer over na moeten denken :slight_smile:

Volgens mij is zij zelf ook te zien in een foto! Op de foto in de keuken met zicht op de woonkamer door de deur haha.

voor het gehele pareltje

2 miljoen euro aan wansmaak. Ze zijn al drieënhalve ton gezakt in prijs…
Oja, en maandelijks nog een slordige €600 aan servicekosten.

13 likes

Oef, die bovenrand van de tegeltjes in de badkamer is ook wel bijzonder…

Moest lachen om dit : “en mogelijkheid tot kopen van 1 inpandige parkeerplek in de onderbouw van het complex voor € 150.000”
Voor dat bedrag kan je ook een vrijstaand huis kopen in Groningen, haha…

9 likes

Staat bram daar nou voor? https://www.instagram.com/p/BwXIZm3IUNp/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1lc5kxd60fapr

Ik vind het eigenlijk wel heel erg meevallen qua wansmaak haha. Oke, ik zou de marmeren vloer vervangen door een houten en de badkamertegels ritueel verbranden maar als je 2 miljoen kan wegtikken voor zo’n huis, kun je dat ook wel betalen. De basis vind ik in elk geval wel prima, de meubels gaan er toch uit.

1 like

Ze zouden het leeg moeten halen en door zo’n verkoopstylist laten inrichten. Op zich is het huis prachtig, maar niks lijkt gekocht te zijn om in dit huis te passen, alles past net niet bij elkaar en in de ruimtes, alsof het allemaal zo uit een huis elders is getrokken om hier neer te zetten ter opvulling, maar de echte inrichting nog moet volgen.

3 likes

Ik heb me vooral verbaas over de vrij kleine tv in zo’n enorme woonkamer met zoveel ruimte op die muur, terwijl de bank er vrij ver vanaf staat. Als je dit kan betalen kun je toch ook een grote tv kopen, al is het maar zodat het er niet zo lullig uitziet.

1 like

de marmervloer moet gewoon opgeschuurd worden zodat het niet zo een spiegelpaleis is, de kleur en tekening gaan er ook zachter door worden

2 likes

https://www.funda.nl/nieuwbouw/amsterdam/project-40751100-groenmarkt/

Nog niet klaar, maar héél bijzonder.

die “herenhuizen” zien er echt takkelelijk uit jezus

2 likes

die daktuin voldoet ook niet echt aan het bouwbesluit

https://www.funda.nl/koop/sittard/huis-40086631-heerlenerweg-38/

Dit huis… zo zwart-wit, modern en steriel.

4 likes

Met een mooie vloer erin en andere meubels kan het echt prachtig zijn.

Heb wel echt te doen met het kind, die kinderslaapkamer breekt mijn hart. Waar zijn de knuffels en het hysterische dekbed?!

9 likes

Het grappige is dat die vrouw zich voordoet als non, ze is dat dus helemaal niet :joy: (ook een keer gehoord)

Delden is volgens mij best duur dorp nog, maar goed een potentiële koper moet inderdaad wel heel goed tussen al die mariabeelden heen kunnen kijken :rofl:

Dit is zo’n typisch geval van: we hebben veel geld (we stoppen ff wat dure items erin) en willen graag een jan des bouvrie interieur (wat heel mooi kan zijn juist) en het zijn mensen met geen smaak, alles bij elkaar is de hele inrichting dus mislukt… wat een kale bende

2 likes

wat een maf huis joh… fijn wel dat deze huiseigenaren elkaar hebben gevonden want ik zou het niet zijn eens geworden met een partner die dit mooi vindt.

2 likes

Wat jammer, zo’n puist van een huis tussen al die gezellige boerderijtjes.

3 likes

Leuk ook, zo’n zandbak.

Waarom zouden mensen voor om ‘prijs op aanvraag kiezen’? Zodat alleen de serieuze mensen overblijven? En er minder duidelijk is over hoeveel geld ze zouden hebben?

1 like