Ja het is hier duur, maar dit is ook absurd voor een studio!
Appartement toch? Voor een studio zou het helemaal absurd zijn
Je slaapkamer is niet afgesloten van de rest. Heet dat niet studio?
Grapje dat had ik niet door. Ik dacht dat die deur naar de woonkamer/ gang was maar het is naar de badkamer.
Op zich voelt het wel ruim genoeg om een afgesloten wand met deur te plaatsen. En dan met zo’n hoog smal raam voor de lichtinval. Dan is het een appartement. Bij een studio denk ik echt aan iets waarbij je bed letterlijk in de woonkamer staat.
Ja maar wanneer hier een wand geplaatst wordt, mag die ruimte geen slaapkamer heten. Er moet daglicht in een slaapkamer aanwezig zijn. Maar eens, de ruimte is er wel voor.
Met zoiets als dit is er wel daglicht:
Alleen geen ventilatie… Dus dat zal dan idd het probleem zijn helaas.
Ja maar daar zitten ook weer eisen aan. Vandaar dat het in zulke gevallen een studio is. En ventilatie zal daarin ook meespelen uiteraard.
Gewoon alles hieraan vind ik wtf. De prijs, het is hier geen Amsterdam dat je dit voor een kamer kan vragen. Er zijn appartementen die voor minder weggaan.
Het wordt gemeubileerd verhuurd naar smaak van de verhuurder. Welke smaak? Het is een bij elkaar geraapt zooitje. Je mag ook geen alcohol gebruiken en voordat je de kamer mag bezichtigen moet je eerst op sollicitatiegesprek op een andere locatie
Dit lijkt inderdaad wel bijna een grap?? Wat is dit??
Die fotos ook. Het lichtinval . Als dit een voorproefje voor een horrorfilm was had ik het ook geloofd. Film uit 2005 aan de foto kwaliteit te zien.
My god wat? Zelfs in Amsterdam kan je hier een volledig appartement voor hebben (oke wel exclusief, maar dan nog).
Oke wie is lid en vraagt de bezichtiging aan?
Lol dat bed op een soort kraambed klossen en sowieso maar 8 vage overbelichte fotos?? Wat is de deal met Zwaag, Distel
Wtf haha die foto’s ook! Wat een armoe.
En voor de buurt hoef je t ook niet te doen
Is dit niet gewoon een manier om arbeidsmigranten verder uit te buiten?
https://www.funda.nl/koop/allingawier/huis-43483458-kerkbuurt-19/
Iemand interesse om een heel dorp te kopen?
Dit is echt de volgende locatie voor een Boer Zoekt Vrouw special ofzo
Ik ben verliefd. Echt mijn droomhuis.
Wauw!! Wat prachtig en wat authentiek nog allemaal, en die locatie en dat uitzicht!