Bijzondere huizen op Funda

Oh sorry, had jouw post gemist. Maar het verbaast mij niet dat dit huis niet verkoopt…

2 likes

Je zou deze douchewand maar moeten schoonmaken en ontkalken :grimacing:

6 likes

Wie wil nou geen zwembad in de woonkamer? :wink:

Een binnenzwembad lijkt me heerlijk, maar dit moet toch enorm meuren in je woonkamer. Helemaal high van de chloor elke dag.

1 like

Volgens mij dachten mensen hier ooo dat het werd gebruikt voor seksfeesten ofzo? Zoveel zwembaden en bedden en verder niks.

3 likes

Ik vond het wel een goede locatie voor een seksclub met die hamamgrot en dat zwembad. Maar ik las dat het huis na de bouw nooit bewoond is en meteen te koop is gezet

2 likes

Misschien niet bewoond… maar wel bezocht :grimacing:

4 likes

Het zwembad staat toch in het bijgebouw?

1 like

Nee echt vol in de enige woonkamer van het huis.

2 likes

Alleen de lucht zou me tegenstaan, en je moet ook geen kleine kinderen (op bezoek) hebben, maar dat is misschien juist een voordeel :laughing:
Maar als je dat zwembad dicht zou gooien lijkt het me wel echt een heel vet huis.

In de tekst staat dat er geen chloorlucht is…

Het zwembad in de woonkamer en de jacuzzi in de hamam bevatten geen chloor, het water wordt met een zoutwater elektrolyse behandeling gefilterd en weer verwarmd vanuit de installatieruimte in de kelder, waarvan de hele installatie ook al een technisch hoogstandje is. Daar bevinden zich ook de pompen en het warmteterugwinsysteem met ontvochtiger, welke de vochtige lucht boven het zwembad en de hamam aanzuigt.
Via luchtkanalen wordt de condens onttrokken aan de lucht en voert de verwarmde, droge lucht terug naar de woonkamer.
Deze filtersystemen voorkomen een vochtige lucht en chloordampen.
Overigens heeft het milde sodiumgehalte in het water zelfs een helende werking op de huid.

4 likes

En uitgewoond :joy: Zo’n zoutwaterbad is wel lekker trouwens.

1 like

Glaswandje tussen het zwembad en de woonkamer en ik trek zo in hoor!

2 likes

Dit huis kun je op zondag ook verhuren als kerk:

https://www.funda.nl/koop/elspeet/huis-42332318-staverdenseweg-70/#foto-26

3 likes

Ik vond het heeeeeerlijk om tijdens mijn werk bij mensen thuis te komen die al 100 jaar in een oud pand wonen. Er is op elk hoekje wel wat bijzonders te zien of iets bijzonders aan het huis.
Love it.

2 likes

ik wil graag getagd worden wanneer iemand het antwoord weet

3 likes

Het lijkt iets van een nis maar dan opgehangen vior de muur?

3 likes

Oh ik dacht eerst een soort bioscoopscherm! En dan de tafel even aan de kant doen en dan lekker films kijken op allemaal kussens enzo. Maar toen zag ik de bloemen, dus ik denk moderne kunst :crazy_face:

1 like

Dit huis is professioneel gestyled, maar dat zie je er niet aan af :joy::joy: en het heeft geen kasten, maar wel een gamestuur voor de bank? En het wordt gemeubileerd opgeleverd!

https://www.funda.nl/42336205

4 likes

Misschien is dit typisch Hoorn hoor maar what the fuck die prijs?

3 likes