Bijzondere huizen op Funda

Dat prullenbakje :sob: Ik ruik de oude mandarijnenschillen gewoon

4 likes

Welke originele details zie jij, die je zou willen behouden? Want ik qua origineel (als in uit de tijd van de bouw van het huis) zie ik niet veel. Ik zie vooral jaren 70 design, inclusief nep-balken in de woonkamer en nep-delftsblauwe tegels in de keuken. Alleen de voorgevel aan de buitenkant heeft nog iets origineels.

5 likes

Ik weet niks van welke bouwstijlen uit welk jaar komen blijkbaar :joy:.

1 like

wel fijn om te leren dat ze in nederland ook afschuwelijke fermettes konden bouwen destijds, zie plots toch een gelijkgezinde grond of één Groot België-Nederland the creëeren :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Woning in Veenendaal :joy:

10 likes

Ik zou zo naar beneden donderen…
Wat een onlogische plek voor die trap

2 likes

Ik denk dat die trap er eerder zat dan de deur :sweat_smile: Onlogische plek juist voor dat muurtje en die deur.

4 likes

Ja inderdaad. Ik zou die muur een kwartslag draaien achter het trappengat langs zodat je voor en achter een kamer kan maken.

1 like

“Oma, jij slaapt op zolder”

https://www.funda.nl/detail/huur/amsterdam/huis-durgerdammerdijk-101/43648671/

wowwww! :heart_eyes:

6 likes

Oh geen idee!!

2 likes

Oh wat tof!

1 like

https://www.funda.nl/detail/koop/winssen/huis-notaris-stephanus-roesstraat-34/43767387/media/foto/31

Hadden ze die kamer niet beter even leeg kunnen maken voor de foto? Die onderbroeken :joy:

5 likes

Op de rest vd foto’s zie je ook dat er niet is opgeruimd. Zie dat wel vaker en meestal bij huizen waar bejaarden in hebben gewoond. Dus ik denk dat de bewoner is overleden en geen familie heeft of familie die gewoon snel wil cashen zonder moeite te doen.

3 likes

Of een huurder.
@LadyV

3 likes

deze foto is ook echt de deal maker voor de verkoop van je huis, waan je thuis in Monet :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Als je deze ziet valt de vorige 100% mee :scream:

1 like

Los van die wietplantage vraag ik me ook echt af wat voor mensen hier geleefd hebben dat er ZO VEEL ZOOI is. Niet alleen de rommel en de kak op de vloer (denk ik? Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]) maar al die meubels en random spullen? Wat gebeurd er dat je hier zo eindigt?

2 likes

Nou jeetje daar kunnen we toch wel iets bij bedenken? Mentale gezondheidsproblemen, geen netwerk/ondersteuning, om maar iets te noemen.

Het is triest maar wel gewoon wat in onze maatschappij speelt.

12 likes

En blijkbaar woonde er ook een kind. Ik zie kindertekeningen, een kaptafeltje en een kinderstoel. Heel triest…

6 likes