Bijzondere huizen op Funda

Het is ook een Executieveiling, dus niet heel erg fijn.

Het is geen veroordeling, ik vind het echt schrijnend dat hier mensen in gewoond hebben.

2 likes

Snap niet dat het zo op funda komt, ze hadden er toch ook eerst een schoonmaakdienst op los kunnen laten. Ook best vernederend voor degene die er woont/ gewoond heeft. Die zal niet bewust voor deze situatie gekozen hebben

Edit: heb het hier ook maar weer weggehaald, zo triest dit voelde me zelf ook wel een beetje schuldig nu

3 likes

Zullen dat onnodige kosten zijn? Mijn broer had bij zijn huis ook best wat troep wat hij zelf moest weggooien, omdat de verkoper het niet meer kon opruimen.

Ze hadden alleen de buitenkant op funda moeten zetten. De rest van de foto’s op aanvraag of gewoon pas zien bij de executie.

1 like

Ik zou niet per se gaan kijken hoor als de foto’s van de binnenkant er helemaal niet bij zouden staan. Maar als je een klein beetje fatsoen hebt dan veeg je op zijn minst alles even naar een hoek in het huis en alles op tafel/aanrecht veeg je in een vuilniszak. De kans is groot dat spullen uiteindelijk toch worden weggegooid dus kleine moeite lijkt mij.

4 likes

Executieveilingen trekken sowieso zelden kopers zoals jij en ik vanwege alle risico’s die eraan verbonden zijn. Deze foto’s zijn totaal overbodig. Wat zie je nou van het huis op die foto met die poep op de vloer? Echt nul waardevolle informatie. Overigens staan bij de meeste executieverkopen alleen foto’s van de buitenkant erbij.

6 likes

Denk eerlijk gezegd niet dat wat op de grond ligt poep is. Eerder hasj ofzo, want bij die stoel staat ook een tafel waarop vreemde bolletjes liggen, of iemand moet al op die tafel hebben gepoept🤣. Blijft een heel vreemd akelig huis, hoop maar dat die kinderen er al niet meer woonden toen dit allemaal heeft plaatsgevonden

2 likes

Nooit meer gezeik met buren :heart_eyes:

https://www.funda.nl/detail/koop/warmond/huis-vogelskamp-1/43583183/

4 likes

Valt tegen, er staan meerdere huisjes die er best shabby uitzien

4 likes

Geen foto’s van de binnenkant? :thinking:

1 like

Ja het eiland en de huizen erop zijn wel van jou, maar de extra huizen die op het eiland staan zijn al in verhuurde staat.
Dus wel buren en ook nog eens buren die bij jou huren en waarvan je geen idee hebt wat voor mensen het zijn.

Je weet gewoon wat voor type hier woont. Dat je dan per se een urinoir moet en dat dan ergens midden in een ruimte hangt

https://www.funda.nl/detail/koop/utrecht/huis-tweede-muntmeesterslaan-70/43742977/

3 likes

Als het een toilet was had ik het beter begrepen, of er wonen alleen mannen. Maar op de verdieping waar het urinoir hangt zijn 2 slaapkamers en verder is op die verdieping geen toilet.

1 like

Ik vind het op de een of andere manier ook heel vies zo in het washok. In ons huis hing er ook één, in de wc (die helemaal niet zo groot is), echt waarom?

9 likes

Ja en er is geen toilet omdat deze vent de slaapkamerverdieping heeft omgebouwd tot woonkamer, maar de badkamer niet mee verplaatst heeft. Dus nu hangt er super random een urinoir midden in het washok.

Ik vind het altijd zo dom als mensen nieuwbouwhuizen kopen, die helemaal naar hun bijzondere woonwens aanpassen en dan vervolgens twee jaar later verhuizen. Je weet gewoon dat de sloopkogel er nu weer tegenaan gaat.

3 likes

Ik ben in de war van de vrouwenkleding in de inloopkast. Ik vind dit echt zo’n typisch mannenhuis

2 likes

Ik vind alle interieurkeuzes om te janken iell

2 likes

Ik ben wijkverpleegkundige geweest en dit stelt echt niks voor eigenlijk, ja het is een zooi. Maar je wilt echt niet weten hoe sommige mensen leven.

3 likes

Over welk huis gaat dit?

1 like