Dank voor de introductie hiervan! Helemaal zin om al hun projecten te ontdekken!
Zeker een prachtige woning! In 2018 stond het te koop voor 525.000. Vraag mij af wat de staat van het huis was op dat moment met deze prijsstijging.
Wat een FANTASTISCH huis. Maar vooral: die heidetuin is echt magisch mooi
Oh mijn god dit is echt mijn ultieme droomhuis ![]()
Ja mijne ook ![]()
https://www.funda.nl/detail/43034991?utm_source=funda&utm_medium=app&utm_campaign=share-listing-modal
Wat is dit nu weer voor design?
Handig voor als je mensen wil opsluiten ![]()
Ohh nou ik heb wel eens nachten dat ik dit had gewenst ![]()
dan lig ik niet half wakker omdat ik eigenlijk naar de wc moet lopen ( die beneden is) maar gewoon geen zin heb.
WC gebruiken en doortrekken (ook met deksel dicht) naast je hoofdkussen ![]()
![]()
![]()
Handig als je lam bent ![]()
![]()
525?! Maar dat is toch echt heel goedkoop? Zelfs voor die tijd.
Edit: moet flink verbouwd zijn idd
Ik krijg echt de kriebels van dit huis. Echt zo’n setting van een horrorfilm waar mensen worden ontvoerd enzo.
Hahaha ahw, maar je kan er wel wat leuks van maken
Lekker snackcornertje naast de eettafel
De rest is ook fantastisch
https://www.funda.nl/detail/koop/amersfoort/huis-heelkruid-36/89592594/media/foto/11
Haha wow dit doet me echt denken aan dat ik me verveelde bij de sims en dan een huis zo lelijk mogelijk ging inrichten
Haha er woont sowieso iemand die beauty bloggers volgde, gezien die 2 ikea ladekastjes met een blad erop als kaptafel
Ook dat random wijnrek op de overloop haha
Bij dit huis is het zo tof om in te zoomen en te kijken wat er allemaal in huis staat. Dat glas in lood raam bij de trap ![]()
Echt fantastisch! Vraag me wel af hoe je het huis van deze tijd kunt krijgen en ook die unieke sfeer erin kunt houden. Lijkt me echt fantastisch als je dat voor elkaar krijgt.
Wel een mislukte versie haha, vind het er niet uitzien met dat blad zo. Als je het doet, doe het dan goed met de glasplaat en sieraden inzet van de Pax kast ertussen!