Bijzondere huizen op Funda

Hahaha wat de hellie
Wel een leuk huisje als alleenstaande

11 likes

Goede reden om nooit te koken: ik pas niet in de keuken :joy:

1 like

Hahahaah ik zat precies dit te denken. Val je wel lekker van af :joy:

1 like

Bijna 2 fucking ton
@Hippe_kikker niemand kan z’n kont daar keren :joy:

2 likes

Gelukkig is de prijs ook voor de helft. Vind het wel creatief hoe ze met de ruimte zijn omgegaan.

5 likes

Kan het me al helemaal voorstellen; rijke ouders die zo’n huisje voor hun studerende kind kopen! Als student had ik er ook wel graag in gewoond! 🫠

7 likes

Dit is precies wat ik dacht. Het ultieme studentenkamertje! Geen huisgenoten, eigen plekkie. Ik zou het wel weten.

3 likes

Omg deze lekkage haha, denk dat je echt een bak ellende open trekt als je dit plafond er uit haalt

1 like

:heart_eyes:

https://www.funda.nl/detail/koop/bergen-nh/huis-meerwijklaan-5/43959563/

Van de eerste vrouwelijke architect in Nederland. Ons Amsterdam | Architecte Margaret Kropholler

24 likes

wauuwwwwww :cupid:

1 like

En dan is de rest van het huis (behalve de keuken) zo saai :smiling_face_with_tear:

4 likes

Soms vind ik het heerlijk om te zien wat er voor 10+ miljoen allemaal te koop is in Amsterdam. Ik kwam echt 2 parels tegen. Deze orangerie bij het Vondelpark: Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]

En dit huis wat een soort Japans museum is inclusief tea room: Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]

12 likes

Lekker om zo je bed in te moeten kruipen. Of nouja, springen?

https://www.funda.nl/detail/koop/haarlem/huis-schutterstraat-26/43937603/media/foto/47

1 like

Ik had laatst voor werk een rondleiding door dit wijkje en die huizen zijn echt de droom

6 likes

Beetje oefenen voor hoe het voelt om in een (wel riante) kist te liggen.

4 likes

Dat eerste huis :heart_eyes:

1 like

Dat eerste huis is zoooo mooi. Vind het echt jammer dat er niet meer foto’s zijn!!

Een pareltje in Wenen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Via de Oostenrijkse marktplaats

In dit gebouw:

3 likes

Wat een mooie vondsten! Vooral die orangerie. Als ik daar geld voor had. :heart_eyes:

Waar ook altijd heel veel parels staan is de website van Redres makelaar. Dat is een erfgoed makelaar met bijzonder erfgoed te koop over het hele land.