En die voetbalshirts in de mancave.
Correctie: dart shirts
En die voetbalshirts in de mancave.
Correctie: dart shirts
Is dit niet het huis waar House of Villains en Power couple in zijn gefilmd?
Oh nee, zie geen sauna dus zal niet zo zijn dan.
Waarom staat er een bank in de entree ![]()
Voor een andere vibe dan het Simshuis
Wauw prachtig! Alleen dit zal niet warm te stoken zijn in de winter met die mega hoge plafonds.
Niet vanwege het huis, maar echt de meest cringe omschrijving/tekst die ik ben tegengekomen. Mocht het niet met AI zijn geschreven, dan kan AI hier nog wat van lerenā¦
Sowieso AI door de āen eerlijk?ā
Klinkt niet echt als AI, maar eerder als een makelaar met een droom om schrijver te worden.
Leest voor mij 100% als AI. Inderdaad door de āen eerlijkā en net teveel dubbele punten en accent aigu.
En dit ook; En dan de woonkamer. Dit is geen huis waar je āeven snelā op de bank gaat zitten. Dit is een huis waar je ineens twee afleveringen verder bent zonder dat je het doorhebt.
En AI gebruikt altijd in een opsomming 3 dingen. Dat zie je hier ook continue terug komen.
Hahaha is dit AI??? Ik gebruik dit heel veel, net als - wat ik nu ook niet meer durf te gebruiken
![]()
Het streepje van chatgpt wordt langer dus je kan - prima gebruiken.
Nou ja ai heeft ook geleerd van mensen natuurlijk, maar ja dat gebruikt ai wel vaak. Net als āhet is geen/niet⦠het isā¦ā wat ook in die tekst staat
https://www.funda.nl/detail/koop/amsterdam/huis-zuidelijke-wandelweg-33/43330183/
Dit huis ![]()
Echt zin om hier te liggen
Verhaal over dit huis en de verkopers:
Heb dit bankje en ben hem aan het verkopen en bijna spijt als ik dit geweldige huis zie, maar bij mij een normaal eettafel bankje ipv ergens random op een giga overloop