Zoveel vragen. Waarom al die verschillende type vloeren die gek in elkaar over lopen, ronde deuren, de kleuren, wat doet dat bureau daar zo? Waarom zitten er twee aparte toiletten recht tegenover elkaar. Wie heeft deze vorm keuken bedacht? Wat is deze badkamer indeling?
Enige reden voor de toiletten lijkt me een bedrijf. Er zat ooit een tandarts volgens mijn google. Verder heb ik dezelfde vragen ![]()
Ik vind dit huis prachtig en creepy tegelijkertijd. Die omgeving is echt geweldig.
Waarom moet er bij dit soort huizen dan ook altijd zoān (pas)pop in de gang staanš«
Dit is echt nachtmerrie materiaal zeg
Ik ben ook heel benieuwd wat hier heeft gezeten in de badkamer (er is al een bad en een douche?) kan niks bedenken
Als er een tandarts zat, zal daar de tandartsstoel hebben gestaan? Vaag.
Ah ja een bedrijf is het enige logische daarmee ja. Bijzondere tandartspraktijk wel ![]()
Ja zo raar dit inderdaad!
Verhaaltje van de makelaar: in de badkamer is een aansluiting witgoed aanwezig.
Moet zeggen: hele bijzondere aansluiting.

Die zit daar denk ik?
Een tandartsstoel recht naast een douche en toilet zou bij mij weinig vertrouwen wekken. Of zou het hier achter het gordijntje zijn geweest:

Goed gezien.
Zou er dan een losse jacuzzi hebben gestaan?
Ja misschien zoiets, alleen dan vierkant en met aan alle kanten trapjes.

Je ziet wel een thermostaatkraan aan die wand.
En verder wat een ongelofelijk lelijke inrichting. Ik heb veel lelijke shit gezien, maar dit is wel echt hele erge wansmaak. Vooral omdat het helemaal niet bij de plek en het soort huis past.
Krijg hier echt zoān hammam vibes op 1 of andere manier, alsof de hammam tafel op dat witte vlak heeft gestaan. Dat dit de behandelruimte van de tandarts is geweest lijkt me uiterst onwaarschijnlijk hahaha
Ik vind dit er aan de buitenkant echt uit zien als een Sims huis. Van binnen is het ook even sfeerloos.
https://www.funda.nl/detail/koop/vinkeveen/huis-baambrugse-zuwe-127-a/43353353/
Dit zou wel heel mooi kunnen zijn als je een beetje sfeer toevoegt. Maar zo is dit toch verschrikkelijk?
Gio Latooyās volgende huis?
Is mijn telefoon zwart/wit geworden
Wat een gek huis, van buiten echt heel fancy maar binnen lijkt alles net wat te krap en rare hoekjes. Die mensen hebben ook echt 15 banken ofzo?
Gezien het bouwjaar (2024) vraag ik me af of er uberhaupt wel mensen gewoond hebben en dit een showinrichting is? Alle banken zijn nl hetzelfde, en ook de totaal onlogische dingen zoals die bank bij de voordeur. Anders hebben ze er wel heeeeeeeel kort gewoond.
Maar zou het ook begrijpen als ze het verkopen. Wat een sfeerloze hut.
En was het zwarte leer in de aanbieding?
Lijk mij dat hier een man alleen heeft gewoond, zo sfeerloos met al dat zwart leer en staal ![]()