Bijzondere huizen op Funda

Dit ziet er van binnen wel echt leuk en knus uit, als student had ik dit fantastisch gevonden haha! Vaak als je dit soort dingen in Amsterdam ziet is het ook nog eens lelijk en compleet afgeragd

3 likes

Haha wow ja, maar als je verbouwt heb je wel een superfijn huis denk ik (met zwembad!)

Als je koopt, hoef je de kosten voor g/w/l en wasmachine enzo niet te betalen? Denk dat het door de koper verhuurd gaat worden.

Er lijkt ook een filter over die foto’s heen te zitten haha.
Bijzondere inrichting ook :see_no_evil:

Mooie ruime schuur.
Toch?

6 likes

Wat zou dit in hemelsnaam zijn?

Sauna? Dat blauwe kleed of doek lijkt wel heel naar om op te zitten haha

Maar die bank is dan toch raar hoog en ondiep? En die “leuning” lijkt me ook erg oncomfortabel.

Edit: ik heb een paar infrarood sauna’s opgezocht en dat is dus een veel logischer iets dan de champignon/ klimaatkast die ik had bedacht.

4 likes

Wow, cool gedaan maar veel te ruim voor mij. Lijkt me zo koud ook :grimacing:

1 like

Super mooi maar ENG als je alleen thuis bent. Van god en iedereen verlaten.

(Of ik kijk teveel moord en doodslag series, dat kan ook)

1 like

Dit idd hahah de straatnaam is ook toepasselijk

1 like

Huis in Utrecht gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop/utrecht/appartement-41289608-willem-barentszstraat-57-2/

170.000 euro voor een postzegel en dan moet je als je vrouw bent of als man wil kakken het toilet sowieso nog delen. Waarom de fuck zou je in zoiets een urinoir ophangen ipv een fatsoenlijk toilet neerzetten?

6 likes

Zodat de vrouw zijn pis spetters van de vloer kan schrobben… :nauseated_face:

Lekker poepen op een emmer denk ik

1 like

Ow daar zit een zwembad onder! Wat vreemd :grimacing:

1 like

Wtf is dit voor cluedo-huis. Voor bijna een miljoen? Gooi maar plat en bouw wat nieuws. My god

9 likes

Je kan wel zien dat het echt eigen is gemaakt, maar mega gedateerd, gelukkig geeft de makelaar dat ook toe. Vond “sfeervolle keuken” namelijk wel een heel gewaagde uitspraak haha.

Ben vooral geïrriteerd dat dit waarschijnlijk voor een appel en een peer gekocht is ooit en dat het nu voor dit absurde bedrag de markt op gaat. Ondertussen kan ik nog geen parkeerplaats op een zandplaat kopen :upside_down_face:

3 likes

Ik vind dit zo’n gek huis maar het is nu onder bod blijkbaar. Ben benieuwd of ze er een nieuw huis neerzetten of het helemaal gaan verbouwen. Ik zie ergens nog wel dat je er echt iets heel vets van kan maken

7 likes

Dat luik is voor als de Duitsers komen

8 likes

Ik vind dit echt geweldig, haha. Zou het echt wel willen kopen als ik het geld had!

En dat huis van @SpeedOfSound hierboven vind ik eigenlijk ook heel mooi maar dat heeft nog wel wat meer aandacht nodig. En zou ik doormidden delen want veel te groot.

Vind veel van die designhuizen met veel glas en hout en dan in de natuur echt mooi.

1 like