Bijzondere huizen op Funda

Zo zonde die indeling. Echt totaal niet logisch gebruik makend van de ruimte. Die badkamer lijkt echt veel te groot in verhouding.

Als ik de koper zou zijn, en ik zou nog een zak geld hebben voor een verbouwing zou ik het aanpakken. Badkamer met een normaal toilet en misschien iets kleiner maken. Jammer dat er geen plattegrond is. :crazy_face:

Ik denk namelijk dat het wel mogelijk is om een inbouwkast te maken wat een deel van de huidige badkamer inneemt. Dan hoef je geen kast neer te zetten in de leef/slaapruimte en dan kun je die ruimte gewoon normaal indelen met een bed en een bank.

Wel chill dat in de VVE bijdrage echt veel bij inbegrepen is. Van tv tot gemeentelijke heffingen.

1 like

Haha een opbergruimte?:face_with_monocle: sowieso die rare groene vloer?

Hoe dan ook vind ik dit wel een leuk huis, met veel potentie als je ff flink verbouwt.

Maar miss heb ik een enorme wansmaak want ik vind het huis dat @Evenveel plaatst ook geweldig!

1 like

Een zwembad en duinen op t dak en een jongetje die zijn hondje aan het uitlaten is?

Bijzonder!

3 likes

Als ik het goed heb is dat grijze blok in de woonkamer een speksteenkachel. Dus in die ruimte zal het in ieder geval niet koud zijn haha

Ben ik de enige die hier een soort van 18+ Efteling in ziet?

13 likes

Nee, krijg vooral die associatie door de gigantische seksschommel

2 likes

Hier iets meer info

Overigens vraag ik me vooral af hoeveel schoonmaakproducten je in een wc nodig bent

2 likes

Oh wow wat moet dat ook een interessant persoon zijn zeg. Met een een obsessie voor schoonmaakmiddelen hahaha

:heart_eyes: Zo authentiek nog, weinig aan verprutst, én met sauna en niet eens zo gek veel lekkage plekken

25 likes

Wowww!! Ik hoop echt vurig dat de uiteindelijke koper hier zelf jaren gaat wonen met een gezien en geniet van het huis. En ik hoop dat de kinderen dan ook echt in de bed steeën (?) gaan slapen. Ik hoop het noooooit op de Funda Make-over insta tegen te komen.

7 likes

Lol hahaha een huis alsof het je recht 1910 binnen geteleporteerd bent, tot je de nest thermostaat ziet

10 likes

Hahaha zodat je elke dag even kan huilen bij het energielabel Z.

8 likes

Prachtig, maar stukje tekst benoemt: “in 2019 is een gemeentelijke herindeling voorzien” staat het dan zo lang te koop?

Ooh zo prachtig! :heart_eyes::heart_eyes: echt een droomhuis

1 like

En huizen opkopen om te verhuren draagt wel bij aan de leefbaarheid? :sweat_smile:

In 2008 zaten we tegen de bankencrisis aan. Het was toen veel lastiger om huizen te slijten. Opsplitsen leidt uiteindelijk tot meer, maar kleiner en goedkopere woningen waardoor (jongere) mensen het wel konden betalen of als studentenwoningen (kamertekort was toen ook sick, met houten noodwoningen in tolsteeg en die containerwoningen om het een beetje te fiksen). Ben wel benieuwd wat dat toen heeft gekost, tonnetje misschien? Net als city campus max in dat jaar (wat volgens mij ook bijna niet gebouwd was bij gebrek aan financiëen!). Ideale investering voor ouders om je studerende kind te laten wonen.

Ik zou heel graag willen weten hoe t eruit zag toen t nog bewoond was
 breedbeeld tv of aap noot Mies
 what was it like

1 like

Deze al gepost?
check die plee hee

6 likes

Het is niet mijn smaak maar het heeft zeker potentie :+1: als je de prijs afzet tegen een huis met zwembad en sauna valt het alles mee, als ik in deze regio zou willen wonen had ik dit wel serieus overwogen denk ik

1 like

700.000 euro voor iets wat geen douche heeft en waar je voorzichtig aan moet verbouwen omdat het een monument is
 maaaaar
 het ligt wel vlakbij de golfbaan

Overigens wel een heel schattig huisje

1 like

Echter dextervibes van al die bleek en dan dit :joy:

6 likes