Bijzondere huizen op Funda

Ik zou hier nog geen 50.000 voor over hebben, zijn er echt mensen die hier 685.000 voor zullen neerleggen? :scream:

Wow

2 likes

Inderdaad ken in mijn omgeving meerdere mensen die onder deze regeling een koopstudio hebben gekocht in 2008 en waarvan het nog steeds onder water staat als ze het in de huidige markt verkopen

Huis met USP dat Arjen Robben het had willen kopen? Weird flex but ok.

8 likes

Haha wat is dit.

“Serieuze gegadigden nodigen wij dan ook van harte uit voor een ‘private viewing’.”

Oh je bedoelt een BEZICHTIGING?!

17 likes

Hahaha dat de tekst nog niet eens gelezen.
‘Inspirerend, eigenzinnig en succesvol. Net als u.’

1 like

Ben ik de enige die vind dat dit nergens op slaat. :face_with_raised_eyebrow:

Het huis is niet echt bijzonder maar ze adverteren het als, coronavrij buiten Amsterdam wonen.

That’s not how anything works. :sweat_smile:

10 likes

haahahhaha

1 like

Ja wist je niet dat corona een zéér plaatselijke pandemie is? Alleen binnen de ring

4 likes

Hahaha + dit huis staat naast woerden. Dat is toch niet naast Amsterdam :joy:

7 likes

De woonplaats van mijn vriend wordt tegenwoordig op Funda beschreven als “op rij-afstand van Amsterdam” en dat het ideaal is om rustig te wonen maar in de stad te werken.
Hij woont in Friesland. :woman_facepalming:

46 likes

Ala Zandvoort Amsterdam Beach is, en de keukenhof en omgeving Amsterdam flowers is dit Amsterdam
 rural?

2 likes

Laten we gewoon heel Nederland Amsterdam noemen.

6 likes

Hahahaha nietttt

Ik kom uit Amsterdam Hills. In Amsterdam Hills eet je vlaai en zuurvlees, vier je carnaval, spreek je met een zachte g, en met de trein ben je vanuit de wijk Amsterdam-Maastricht binnen 2.5 uur op Amsterdam Centraal.

49 likes

ja dit haha. ik had in november een airbnb in zandvoort geboekt en dat heette ook amsterdam beach apartment :joy: met de trein ben je er zo etc, op weinig afstand van andere steden zoals haarlem en de rest van de randstad!! dat je denkt ehhh haha

1 like

Dit is wel mijn droominrichting:

image

image

€ 2.850.000 k.k.

5 likes

Het is heel mooi, maar ergens vind ik het ook wel jammer dat ze zo’n pand gewoon compleet strippen en alle oorpspronkelijke vorm er uit is.

Past zo in die makeover show op Netflix met die blonde vrouw die alles wit met wat hout hier en daar maakt.

1 like

ze durven de locatie Woerden gewoon niet te noemen.