Wow !! Zou daar geen dakje op liggen ?
Hahahaha!! Ik lach hardop!
Ik weet niet wat erger is, dit of die wcpot op de overloop (van een andere huis dat een tijdje geleden post was)
Ah daar had ik nog niet over nagedacht. Ik hoop het maar voor diegene
Je ziet het luik toch op de foto? Het staat omhoog geklapt onder het bureau. Denk dat ze het nu voor de foto zo hebben laten staan en als je aan je bureau gaat zitten dat je hem dan naar beneden dicht doet. Nog steeds een vrij aparte plek voor een bureau, maar je zit niet boven een afgrond te werken ofzo.
Ik vind die keuken ook vrij bijzonder in die hoek waar de koelkast staat.
Ow en het stukje overloop achter het hekje van de trap. Zo een halve centimeter waar dan nog een stukje laminaat moet. Had het trappengat beter vanaf de muur kunnen starten.
Zeker voor diegene die zich na een drukke dag wil onttrekken aan de hectiek van de stad en het zakenleven, is dit een uitermate aantrekkelijke propositie.
Het lijkt precies op een kantoor met wachtruimte, vergaderruimte en al�
Niet heel bijzonder dit - eerder best standaard - maar ik deed vandaag toch een ontdekking die ik even wil delen lol. Ik fiets dus regelmatig langs een huis hier in de buurt waar groots op de voordeur staat âNEE ik wil niets kopen, ik wil geen abonnement, blijf van mân bel afâ etc. Nu kwam ik dat huis op Funda tegen en blijkt dat vrijwel elke kamer van een mooie live love laugh-achtige quote voorzien is Dus ik wou 'm toch even delen, voor de liefhebber: Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]
Haha, zelfs op de gordijnen staan nog teksten!
Ik dacht op deze foto trouwens even dat op dat bordje links âLACH je de TERINGâ stondâŠ
ahah dat was me nog niet eens opgevallen en lol, die tekst had zo gekund ja
Het is ook precies het soort Nederlands huis waarvan je verwacht dat het helemaal vol hangt met inspirerende teksten. Geniaal
omg nu kom ik toch ineens wat bijzonders tegen. Ik bekeek deze: Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]
En toen kwam eerst deze foto:
En toen kwam deze:
Jezus ik schrok me dood, waar de fuck kijk ik naar??
Hahahaha wat??
Er staat ook niks over in de beschrijving
het lijkt net een soort glitch ofzo? Ik moest denken aan wanneer je de sims speelt en er zoiets gebeurt:
maar ik snap er echt niks van
Haha lijkt wel een soort interne grap, die eigenlijk niet op de site thuishoort?
Eigenlijk wel aandoenlijk haha
Ohh dat zal het zijn ja. Nou inderdaad, hilarisch Maar thanks, nu hoef ik hier niet langer mân hoofd over te breken.
oh nee
Waar is de meme van Willemijn als je hem nodig hebt?