Bijzondere huizen op Funda

Superlate reactie want lang het topic niet bekeken maar gelukkig hebben ze ook the Swedish chef van de Muppets in de keuken gehangen :joy:

Hahaha wtf is dit joh, 2 TON voor dit???

4 likes

“APPARTEMENT”

4CE8191D-ECBD-4575-9164-CDD91F562F35

12 likes

Wow dit lijkt echt alsof mensen een soort van gare binnenplaats “over” hebben en denken oh we verkopen dit als appartement. Wie koopt dit in godsnaam.

13 likes

Hopen dat je buren geen kruipende planten heeft die je buitenmuur slopen als het er doorheen groeit.
De woningmarkt is echt fucked up

2 likes

Haha wtf staat er op deze muur :joy:

Link naar woning: Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]

4 likes

Eerste plaatje dacht ik oh nou, poe, leuk.

Huis in Eemnes gevonden via #funda Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]

7 likes

Nou blijkbaar genoeg gekken die dit willen kopen en opknappen.

Huis in Rotterdam gevonden via #funda
https://www.funda.nl/koop/rotterdam/appartement-41320045-vrouwe-justitiahof-121/
:heart_eyes:

22 likes

Wauw, zoveel geld voor een bouwval. :cry:

2 likes

De huizencrisis in een notendop, dat je zelfs voor 3 halve muren een half miljoen mag neerleggen 🥲

3 likes

Hahahaha onverwachte badkamer hee

2 likes

Ook dit is provinciaal chique

3 likes

Ik vind het altijd zo bijzonder dat hier dus gewoon mensen woonden in deze staat/look zeg maar hahah

2 likes

Dit is echt zo’n typisch opa en oma huis.

2 likes

en het kutte hieraan is nog wel dat het een monument is (ruïne bedoelen ze misschien?), dus je mag die muren niet eens slopen en er iets nieuws neerzetten

2 likes

Ja en dan heb je dat gekocht en moet je eerst die lelijke zwarte kozijnen gaan vervangen.

5 likes

Als je dit koopt voor die prijs. Koop je dan de bestemming of ook de verbouwing al? Ik heb hier niet echt ervaring mee.

Als de verbouwing erbij inzat was het een lekkere deal wel, maar helaas. Je koopt een ruïne en krijgt er gratis :sparkles:inspiratie :sparkles: bij voor hoe je het eventueel kan opknappen.

Maar als je nieuwbouw koopt, koop je wel al ‘het plaatje’ hoor het verkoopbedrag toch? :sweat_smile:

Deze bouwval met inspiratie laat ik aan me voorbij gaan

1 like