Bijzondere huizen op Funda

Wow :heart_eyes: waarom zou je een flat willen in een grootstad als je voor het zelfde geld dit kan kopenā€¦

Prachtig.

3 likes

Ik snap die tijger-dekbedden nooit niet zo goedā€¦

7 likes

Erg verwarrend om in die mancave gone wrong een kinderkamer te zien

8 likes

Wtf! Die staat van dat huis haha kan toch niet

1 like

Het lijkt een soort bordeelā€¦? Maar die kinderkamer begrijp ik dan niet.

2 likes

Misschien is het een bordeel met kinderopvang. Win win.

7 likes

Haha lijkt wel alsof het geld opeens op was midden in de verbouwing en nu snapt niemand het.

5 likes

Ik zag deze op de insta van interieurterreur

https://www.funda.nl/koop/zwaag/huis-41383091-hazeweel-27/#foto-3
Een keuken is zo overrated. En kijk ook naar de plattegrond van de zolder op foto 34 :exploding_head:

9 likes

Ik heb echt zooooveel vragen over dit huis???

8 likes

Ik ookā€¦ Bijv : waarom al die te kleine dekbedden??

3 likes

En waarom worden de grote kamers als inloopkasten gebruikt??? En waarom moet daar zo een raar gordijn voor hangen? Ze wonen er met zn vijfen en dan hebben ze welgeteld 1 keukenkastje??? Waar is de rest van het eten? Waar zitten de kinderen als ze TV kijken?

20 likes

Ohja dat had ik nog niet eens gezien! Sommige ā€˜slaapkamersā€™ zijn ook een matras op de grond met zoā€™n te klein dekbed erop. En dan op die 1e verdieping 2 kamers ingericht als opslag ofzo? In de serre gezellig op een barkruk bij de open haard zitten, in de woonkamer een enorme eettafel met 10 stoelen en een kleine bank? Ik heb ook veel vragen bij dit huis ja

@Konijntje Ja die badkamer is gewoon standaard zo vanuit de bouw opgeleverd denk ik. Echt zoā€™n basic woningbouw badkamer

Alles wat in de keuken hoort zit opgestapeld in die plastic bakken rondom de tv

Wat schattig allemaal! Die tegeltjes overal en die houten balken :heart: Jammer dat het zo ver is voor mij! En dat dit ver boven budget is voor mij alleen haha

1 like

Oh dit vind ik altijd zo zonde, van buiten een heel mooi huis en dan is het vanbinnen zo raar. Whyyyy doen mensen dit hhaha

4 likes

WTF dit is echt het raarste huis wat ik in tijden gezien heb. Zo veel vragen. En wat een ramp als je dit koopt. Godzijdank is het nieuws en ws in die 3 jaar niet slecht onderhouden, maar je kunt wel echt die complete keuken en zolder er uit slopen, ALLES schilderen en nieuwe vloeren

4 likes

Oke ik heb hem voor de 5e keer geopend en nog wat vragen: waarom is er een tv in de kleding kamer? Waarom heeft de tuin kunstgras en is gewoon zo raar ingedeeld? Waarom staan die plantjes zo raar op de grote tafel?

8 likes

Heel bijzonrer! Die gordijntjes hangen wel structureel voor elke open kast. Die claustrofobische slaapkamers boven!

Ik denk dat de kamer op foto 9&10 geen kledingkamer is, maar een speelkamer. Dat zou ook de televisie verklaren, volgens mij zie ik ook gameconsoles ernaast liggen. In de bakken lijkt ook allemaal speelgoed te zitten. Toch fijn dat die kinderen nog iets meer ruimte hebben naast hun hokjes.

2 likes

https://www.funda.nl/koop/arnhem/appartement-41392780-bloemstraat-71/

Dit cafƩ is 25 jaar geleden plotseling gesloten vanwege een overlijden en er sindsdien helemaal niets aan gedaan. De lege bierflesjes staan zelfs nog op de bar. :hushed:

14 likes