Filmtopic (Deel 1)

Lijkt me heel raar joh dat er allemaal mensen gelijktijdig de zaal uitlopen. Heb dat echt nog nooit meegemaakt in de bios. En ik heb de film nog niet gezien dan, maar in de serie waren ze ook soms al wel expliciet dacht ik.

Wel ooit meegemaakt met een concert. Of nou ja het was een prijsuitreiking en toen kwam Kraantje
Pappie optreden. Liepen er opeens heel veel mensen de zaal uit. (was niet een groep maar 3cyr uit de hele zaal liepen ze weg) Toen vroeg hij zo van waarom gaan jullie? En een vrouw schreeuwde zo terug ja je bent zo grof en vloekt en je verteld rare verhalen. Heel bijzonder was dat.

3 likes

Echt wtf

Wow echt? Maar bijv twee mensen die er samen waren of echt meerdere mensen die zeg maar niet bij elkaar hoorden? Ik ben net naar Anne+ geweest en vond hem echt tof :slight_smile:
En ja die seks scene was wel ‘intens’ maar was juist zo belangrijk in het verhaal omdat er vanaf dat moment echt iets veranderde voor de hoofdpersoon. (Vond ik tenminste!)

Is de film Anne+ ook leuk/begrijpelijk als je de serie niet hebt gezien?

Ik wil Anne+ ook zien, maar hij is hier om technische redenen uitgesteld :frowning_face:

Ben in plaats daarvan gisteren naar Benedetta geweest. Was een beetje sceptisch van tevoren vanwege de kritiek dat het te veel (onnodig) bloot was maar ik vond hem echt tof! Sterk verhaal en complexe (vrouwelijke yay) hoofdpersonen

2 likes

Anne+ dus! Was heerlijk, vond Thorn/Lou echt HOT. Leuke mensen in de zaal ook!

lievelingsscène:

Schermafbeelding 2021-10-16 om 22.51.04

5 likes

Film nog niet gezien, maar denk dat het wel te doen is als ik de synopsis zo lees. De serie duurt trouwens niet lang. Seizoen 1 duren de afleveringen iets van 10 minuten en seizoen 2 duren ze 25 minuten. Totaal zijn het 14 afleveringen. Staat op Netflix dus je kan het voor de zekerheid nog eerst kijken! En op NPO staan ze ook. Oh en seizoen 1 staat ook op YouTube

3 likes

Ah zulke korte seizoenen maar, dat is wel te doen. Thanks!

1 like

Ik ben bij liefde zonder grenzen en heb al in geen tijden zo’n slechte film gezien

4 likes

Yesss zit nu in de zaal voor Anne+, ben benieuwd

4 likes

Ik ook!!!

3 likes

Oh nee haha is die wel leuk slecht of echt vreselijk slecht slecht. Ik ga zaterdag

1 like

Nee echt kut. Het slaat echt nergens op. Selma Omari is echt bizar slecht en het hele plot is echt zo ongeloofwaardig. Wij wilden eigenlijk weggaan

1 like

Heb je die ja, ik wil of zo met Yolanthe gezien? Die van die bruiloft of zo haha die vond ik dus echt mega mega slecht, is het zoiets?

nu in mn hoofd

Die bitch dus had de audacity, om binnen te komen, in de in de club

1 like

Het is denk ik wel leuker als je de serie ook hebt gezien! Omdat je de personages dan al beter kent en de context beter begrijpt :slight_smile:

Yess, ben nu halverwege seizoen 2 dus komt goed :grin:

2 likes

Nee niet gezien maar ik denk vergelijkbaar. Hij was gewoon echt niet goed maar als je met vriendinnen gaat is het wel vermakelijk hoor

Hahah en het is in de kamer!!!

Ik heb hem gezien zonder de serie en was prima hoor

3 likes

Naar welke film zal ik morgen gaan?

• Druk 12:00
  • Anne+ 11:30

0 stemmers

Ik kan niet kiezennn.
Echt geen chille tijden maar ja

1 like

Haha nou succes met je keuze