Filmtopic (Deel 1)

Dat je in de zaal zit om Tenet te kijken en de enige blijkt te zijn. Ben heel benieuwd naar deze film.

2 likes

Heerlijk, middagvoorstellingen!

1 like

Ik ben in augustus geweest naar:
The Rental :star::star:
Follow me :star::star::star:
Dreamkatcher :star:
The last full measure :star::star::star::star::star:
Trolls worldtour :star::star::star::star: (maar ik ben een klein kind daarin, vind ik leuk)
Relic :star::star:
Peninsula (verrassend goed!) :star::star::star::star:

En in september tot nu toe:
Black Panther (wegens het overlijden van Chadwick) :star::star::star::star::star:

En ik ga volgende week sowieso nog naar Tenet en Antebellum!

4 likes

Ik ga zondag voor het eerst sinds Corona naar de bioscoop! Naar Paradise Drifters, ben heel benieuwd

@Teigetje leuk zo’n reviewlijstje!

1 like

Ik heb hier zo veel zin in :hot_face: Wil ook gelijk het boek herlezen

6 likes

De film was echt heel vet, mooie muziek en heel vet gefilmd. Echt de beste auto achtervolging ooit. Zat op het puntje van mijn stoel.

Maare ik snapte er echt geen hol van. Althans sommige ding wel, het is ook echt een heel knap ingenieus plot en echt strak dat bepaalde scĂšnes weer terug komen. Maar echt snappen? Nee absoluut niet. geeft niets want het was echt wel tof om te zien. Ik vond die Stator wel echt een griezel trouwens. Bah. En Robert Patterson was echt zo leuk in deze rol. Een cutie

Ik ben ook zo hyped voor deze film. Voor mij heeft Tenet het niet helemaal waar kunnen maken, dus hopelijk wordt dit de sci-fi film van het jaar. Denis Villeneuve + Hans Zimmer is al goud. Oh en toevallig is Oscar Isaac echt mijn droomman.

Enige film waar ik nog meer naar uitkijk: The French Dispatch.

1 like

Ok ik heb tenet gezien. Snap er weinig van maar goeie actie en mooie mannen

6 likes

Net ‘The Secret: Dare To Dream’ gekeken, maar echt wat een langzame en voorspelbare film. En kom er nu pas achter dat het geïnspireerd is op het boek The Secret. Ik dacht al steeds, goh die wijsheden komen me bekend voor. Van Mascha die het over dat boek had dus :joy:

1 like

Ik vond t echt helemaal niks :joy:

1 like

Vond dit zo’n slechte film :rofl: heb al niks met het idee van The Secret maar die hele film was zo geforceerd en gek.

Ja, inderdaad
 Ik en m’n vrienden waren de enigen in de zaal, dus we konden wel lekker commentaar leveren. Dat was dan wel weer grappig lol.

Dit klinkt misschien heel sneu, maar ik ben er echt een beetje sad door dat James Bond weer is uitgesteld.

Dit was ongeveer het enige uitje behalve bezoek aan de horeca waar ik naar uit keek.

1 like

Iemand hoe deze film heet?

Komt binnenkort in de bios, een meisje verandert in een seriemoordenaar(?). Heb hem tijdens een trailer gezien en wil graag weten wanneer die uitkomt

Ff gezocht, voila https://www.bioscopenleiden.nl/Verwacht/Freaky/15411

1 like

Snappen jullie unlimitedcompensatie van Pathé? 1 giftcard van 12,50 of een verrekening op je factuur? Die giftcard is dan meer een gebaar naar Pathé toch want je abo is duurder


Je hoeft 2 weken van je abo niet te betalen, omdat je 2 weken niet naar de bioscoop mag. Dus je kan kiezen voor een giftcard van 12,50 i.p.v. 10,50 minder betalen. Zolang je naar de bios mag, wordt je abo niet gecompenseerd.

Echt jammer, want het is Ă©Ă©n van de weinige films waar ik me echt op had verheugd.

1 like

Noooo :weary: Begon net hoop te krijgen dat ie dit keer Ă©cht niet werd uitgesteld.

Zo irritant dat ze elke keer zeggen nu komt ie Ă©cht, Ă©cht, Ă©cht en dan toch niet. Heb nog liever dat ze hem al verassing eruit gooien dan dit gedoe elke keer.

De film komt wel uit, alleen (voorlopig) niet bij Pathé en Vue.Wel bij Kinopolis bioscopen. Alleen daar zijn minder locaties van, dus moeten de meeste mensen langer reizen.