Bizarre, interessante weetjes

Dit klopt inderdaad best goed! Als ik zo ongeveer stik als ik hem om mijn nek doe, dan zit hij ook heuuul strak haha.

5 likes

Via rtlnieuws.nl:

Volgens de huidige wet in Engeland en Wales mogen mensen alleen scheiden als ze kunnen bewijzen dat hun huwelijk kapot is door overspel, onredelijk gedrag of dat een van de twee is vertrokken. Als dat niet het geval is moeten de echtelieden vijf jaar gescheiden van elkaar hebben geleefd.

3 likes

Ik snap dit niet :frowning: Je nek is toch veel slanker dan je heupen/taille? Of zit ik helemaal verkeerd te denken?

3 likes

Test het maar een keer met je lievelingsbroek of eentje die iig heel goed zit en daarna met een te strakke.

1 like

Ik kan het je ook echt niet uitleggen hoe dit werkt hahah. Alleen dat je echt merkt als je een goede broek pakt of een te strakke.

@FrozenFlame, @anon98052296 Ik zal het morgen eens proberen. Maar ik kan bijvoorbeeld mijn handen wel om mijn nek doen (duimen tegen elkaar en wijsvingers tegen elkaar). En ik kan mijn handen echt niet om mijn taille doen zo. Misschien heb ik een buitenproportioneel brede taille haha. Ik ga morgen eens kijken.

1 like

Nee maar je doet die broek maar enkel he. Ja ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar je ‘meet’ dan volgens mij de helft van je taille. Snap je :see_no_evil:

3 likes

volgens mij bedoelen ze dat je de broek zeg maar in normale staat om je nek heen vouwt. Dus NIET om je nek heen doet. Dat dacht ik eerst namelijk ook.

8 likes

Oooo! Kijk dat klinkt al een stuk logischer, haha.

@Karen_Walker dit bedoel ik inderdaad! Je trekt niet je broek over je hoofd aan, maar vouwt hem er omheen. Thanks, wist zelf niet hoe ik het uit moest leggen :blush:

2 likes

Hahaha zo zat ik net ook!
De broek moet dus dicht en daarna vouw je 'm om je nek heen.
Ik vond het al zo’n gek idee dat ie helemaal over mijn hoofd zou moeten, haha

7 likes

Haha sorry voor mijn vage uitleg. Heb wel gelachen om jullie.

Oh trouwens ga het nog eem x proberen voor als het nog niet duidelijk was. Je hebt een dichte broek voor je (knoop dus dicht) en probeert de taille om je nek heen te leggen als een soort ketting. Als het strak zit om achter in je nek de uiteinden van de taille naast elkaar te leggen, zal de broek ook strak zitten.

3 likes

Vlooien kunnen 200 keer hun eigen lichaamslengte springen. Dit staat gelijk aan een mens die op de Empire State Building springt.

Een kip met bruine oorlellen, legt bruine eieren. Een kip met witte oorlellen legt witte eieren.

20 likes

Ahhh bijna jammer van deze uitleg, zou het niet superschattig zijn als je in een winkel komt en een meisje helemaal confused met een broek op haar hoofd ziet staan. Soort geheim FF herkenningsteken :heart:

4 likes

Hahahaha omg, die foto. Geweldig.

2 likes

Hahaha dat was wel grappig geweest ja !

Haha die foto! Ik ben het net even gaan testen, maar mijn broek gaat dus wel om mijn nek maar overlapt best een stukje, terwijl de broek verder niet te wijd zit. Misschien heb ik in verhouding hele brede heupen of zo. Of een te dunne nek haha. Nou dan is er ook eens iets te dun aan me.

3 likes

huh hebben kippen oorlellen?

2 likes

AB

23 likes