Black Friday & Cyber Monday

Wat stom… Ik heb mijn Dr Martens ook bij hun besteld in de Black friday week en ik heb ze netjes en op tijd binnen gekregen.

Wel iets anders… meer mensen tijdens BF van Na-kd besteld? Dat pakket heb ik namelijk nog steeds niet binnen… De trackingscode van DHL werkt ook niet. Heb paar dagen terug al met de klantenservice gemaild maar die zeiden dat het wel al geshipped is.

mijn zus heeft bij NAKD besteld op FB en het binnen paar dagen binnen gekregen

Sorry @Chesirecat bericht is helemaal op de een of andere manier langs mij heen gegaan! :frowning: hij is al retour verstuurd!

Welke Dr Martens had jij besteld?

Flack Briday?

8 likes

Heeft iemand toevallig nog in de week van BF bij Colourpop besteld?

De basic matte 1460

Mijn pakket van Nakd zou geleverd zijn, zegt DHL. It’s not. Ze hebben m’n klarna betaling wel al geannuleerd, heb op hoop van zegen wel nog een nieuwe bestelling geplaatst. Zij gaan de korting nog verrekenen van BF.

1 like

Dus je hebt ook al contact gehad met Nakd? Hier nog niks nieuws gehoord, die trackingcode doet het ook nog steeds niet maar m’n bestelling is dus ook niet geannuleerd en wel geshipt volgens hen.

Ja! Heb contact formulier van de site ingevuld, ging heel makkelijk. Moest een formuliertje invullen en alles was geregeld, Facebook chat is waardeloos.

1 like

Hoe staat het met jullie bestellingen bij Sneakershop? Ik heb vanochtend een berichtje gestuurd via Messenger en ze hebben net gereageerd met het antwoord dat mijn maat niet meer geleverd gaat worden en de bestelling dus is geannuleerd. Gaat om de Pascal mono in maat 39.
Ik vind het echt heel bizar dat ze hier niet eens een mail over sturen, maar dat ze dit pas laten weten nadat men zelf actie onderneemt?

@Keerbeer ik heb dat ook gehad met Mangooutlet. Mijn bestelling werd pas verzonden toen ik contact met ze had opgenomen. Nu heb ik (aangetekend!) de bestelling retourgezonden. Eerst was het niet aangekomen, maar toen ik vertelde dat het aangetekend was en ik de track&trace doorstuurde was het opeens wel ergens binnen. Krijg ‘binnenkort’ mijn bestelling binnen. Dat wordt dus volgende week maandag weer bellen, want ik ga er vanuit dat ze dat niet doen. Echt dit is de laatste keer dat ik bij ze bestel. Een beetje communicatie is het enige wat ik verlang. Niet dat ik zelf elke keer actie moet ondernemen

1 like

Ik kreeg vorige week zondag na geschil indienen via Paypal meteen de mail dat het gecrediteerd werd en per ommegaande zou worden overgemaakt. Nog niks ontvangen.

Ik ben tot nu toe ook erg geduldig geweest maar baal nu wel echt. Heb gemaild (kreeg wel vrij snel een reactie) en kreeg als reactie dat er deze week een serie virginias binnen komt maar te weinig voor iedereen? Hoe kan dat… Je hebt toch als bedrijf een bestelling geplaatst? Die van mij zouden daar nog net niet bij zitten maar er waren al wel veel annuleringen. Werd gevraagd om morgen weer een berichtje te sturen voor een update, dus dat doe ik dan wel… maar als ze er dan niet bij zitten voor mij annuleer ik ook.

Ughhh zo irritant dit bedrijf!

Achteraf had ik liever iets meer betaald en dan gewoon al m’n schoenen gehad… Ik snap echt dat het druk is en dat het langer duurt, maar als morgen mijn schoenen niet bij die bestelling zitten… Pfff

1 like

Ohh shit nu heb ik spijt dat ik niet aangetekend verstuurd heb naar Mango outlet. Snap ook niet waarom want ik kreeg het toch vergoed via paypal dus had net zo goed iets meer kunnen betalen. Dom! Hoop dat het gewoon normaal aankomt en ze het snel verwerken #fingerscrossed

Ja same! Ik las in de reacties op Facebook dat er al wat bestellingen verstuurd waren, maar ook bestellingen geannuleerd dus ik had ze maar even een berichtje gestuurd met wat ik kon verwachten… Overigens ook nog steeds geen e-mail gekregen met de annulering.

Misschien denk ik te makkelijk hoor, maar zo moeilijk zou het toch niet moeten zijn om een bulk e-mail te versturen naar wachtende klanten met updates? Dat zou denk ik al heel wat meer goodwill kweken haha

1 like

Ja ik ook. Als ik ze gewoon bij dr. Martens zelf had besteld had ik wel iets meer betaald maar ze al wel twee weken binnen gehad. Dit is gewoon een slecht en onprofessioneel bedrijf, no way dat ik hier ooit weer wat bestel.

2 likes

Heeft iemand ervaring met retouren van Mango-outlet? Ik heb het vorige week woensdag terug verzonden en had aangegeven op het blaadje wat mee verzonden was, wat terug moest. Nu heb ik nog niets gehoord en zie ik nu online dat er een retour formulier is. Zal dit heel erg zijn?

1 like