I know, maar Klarna kon dus toendertijd ook geen contact krijgen met Sarenza. Was een geschil dus idd geworden.
Aaah oke, dan moet het wel een hele erge puinhop zijn geweest daar haha! Als bedrijf heb je vaak een paar dagen tijd om te reageren op hun verzoeken anders stort klarna het indd zelf terug zonder mijn goedkeuring (nooit meegemaakt gelukkig want probeer er altijd bovenop te zitten).
Ooh das fijn! Dan is de inkoop of productie prijs waarschijnlijk goedkoper dan de kosten van retourzending/ laten maken en tijd wat het hun kost om op te lossen. Ik zeg dan ook altijd tegen klant: hou maar voor het ongemak. Maar eigenlijk is het gewoon luiheid en makkelijkheid voor mezelf haha
Ik ben 1.80 en bij mij is hij net aan de korte kant :), wel lekker zacht stofje!
Ik ben ook jouw lengte maar bij mij komt ie ook nog over m’n navel hoor, is niet te kort vind ik
Oh en ik dacht dat ze gewoon extra service aanboden haha hoe naïef gedacht van mij. Maar mij hoor je niet klagen haha
Sommige happy socks boxen zijn vandaag 15 euro op bol!
Deze boxen lagen gister bij kruidvat nog voor tien euro dus misschien de moeite waard om naar de winkel te gaan als je ze echt wil hebben
Bij de Kruidvat op het Gelderlandplein (Amsterdam) lagen een aantal Happy Socks boxen in zowel de grote als kleine maten! Oa een Kerstbox, Happy Birthday en Hysteria(?). Helaas geen adventskalenders
Ik heb ze gevonden via de zoekfunctie! Heb helaas een grote maat nodig voor familie, dus vrees dat ik niet ga slagen bij het kruitvat.
Oeehhh hoeveel waren ze? Interesse! In de zwarte
Vital was €35,- en Flex was €21,-
Oh nee laat maar dan, vind ik iets te prijzig
Ja ik heb interesse in de zwarte! Hoe valt ie?
Zie PB!
Heb je een link? Kan ze niet vinden
Was alleen gisteren, het was een dagdeal. Zie het ook niet meer staan
Voor mensen die nog een PS4 willen, wellicht is dit een goede deal?
Balonnn, maar kan wel zonder die sokken leven