Ik heb ze gebeld en de volgende dag kreeg ik mijn geld terug. Dus zou dat doen. En de track en tracé bij de hand houden
Ik wacht nog wel even af en anders bel ik even! Ben benieuwd.
Morgen komt poging 2 van Nakd. Ben benieuwd of de DHL bezorger nu wel een poging waagt of dat ie weer meteen doorrijd en het pakket houd.
Nou deel 3 van mijn lookfantastic bestelling is onderweg. Vind het echt bizar dat 1 bestelling in 4(!!!) delen wordt verzonden.
Heb jij je geld inmiddels terug Anna?
Nope
Pffff. Ik wil mijn bestelling ook annuleren, maar ben bang dat ik dan straks geen geld en ook geen schoenen heb… Wat een waardeloos bedrijf!
Mijn docs worden verzonden! Net telefonisch contact gehad, ze worden vrijdag bij hun geleverd en worden dan zaterdag of maandag naar mij verzonden. Heb ook tussendoor nog best wel contact met ze gehad, dus heel fijn. @Koekhuisjes @Anna88 ze hebben 14 dagen volgens mij. Ik heb berichten gezien waarbij dat wel netjes gaat, dus komt vast goed.
Oh wauw! Welke dr Martens heb jij besteld? Las op Facebook dat er heel veel mensen zijn die op eens te horen kregen dat hun schoenen toch niet komen…
Ik laat altijd mijn vriend bellen haha… confessions en dan dwarrel ik ernaast JA JA ik wil het terug! maarja haat bellen met vreemden.
Heb ook nog steeds niks van Sneakershop gehoord. Daarom gisteren maar dr Martens besteld bij Zalando, voor maar €90! Als ik die eerder had gezien… dus een tip voor mensen met maat 37: kijk even bij de kinderschoenen op Zalando!
De virginias. Oh, balen van facebook! Had dat nog niet gezien. Ik begreep wel aan de telefoon dat ik echt op tijd besteld heb en dat het gaat op “wie het eerst besteld heeft, heeft het eerste recht.” Ik heb de 27e besteld, dus vrij vroeg in die week.
Die heb ik ook besteld, maar wel wat later, op de 29e. Ik wacht toch nog maar even af…
Pas ze wel even goed. Vaak is de pasvorm heel anders !
Ja hoop dat ze passen! Maar las in de recensies dat mensen die normaal 38 nodig hebben van winterschoenen deze perfect passen en dat ze groot vallen, dus ze zouden goed moeten zitten. Fingers crossed
Vaak lopen ze minder fijn. Dit had ik met andere merk schoenen. Kinderschoenen zijn gemaakt voor kindervoeten. Bij Adidas is het zo dat kindersneakers minder van leer zijn en meer van plastic bijvoorbeeld
En de (demping vd) zool is vaak gebaseerd op kindergewicht.
Voor de mede Pink Gellac BF bestellers; ze hebben momenteel 40% korting op alle lakken
Jaa die set heb ik met BF gekocht! Heb dus nog niet echt favorieten, want pas 3x gelakt. Maar so far erg enthousiast!!!
Die black met glitters? Die heb ik en die is top