Black Friday & Cyber Monday

De virginias. Oh, balen van facebook! Had dat nog niet gezien. Ik begreep wel aan de telefoon dat ik echt op tijd besteld heb en dat het gaat op “wie het eerst besteld heeft, heeft het eerste recht.” Ik heb de 27e besteld, dus vrij vroeg in die week.

Die heb ik ook besteld, maar wel wat later, op de 29e. Ik wacht toch nog maar even af…

Pas ze wel even goed. Vaak is de pasvorm heel anders !

Ja hoop dat ze passen! Maar las in de recensies dat mensen die normaal 38 nodig hebben van winterschoenen deze perfect passen en dat ze groot vallen, dus ze zouden goed moeten zitten. Fingers crossed :crossed_fingers:

1 like

Vaak lopen ze minder fijn. Dit had ik met andere merk schoenen. Kinderschoenen zijn gemaakt voor kindervoeten. Bij Adidas is het zo dat kindersneakers minder van leer zijn en meer van plastic bijvoorbeeld

En de (demping vd) zool is vaak gebaseerd op kindergewicht.

Voor de mede Pink Gellac BF bestellers; ze hebben momenteel 40% korting op alle lakken :grimacing:

2 likes

Jaa die set heb ik met BF gekocht! Heb dus nog niet echt favorieten, want pas 3x gelakt. Maar so far erg enthousiast!!!

1 like

Die black met glitters? Die heb ik en die is top :ok_hand:t2:

Nou ja, heb tot op heden drie donkere kleuren gebruikt en ze waren alledrie top. Dekking vind ik echt heel goed

1 like

Ik ook niet… Ik had van de week gezegd dat ik mn docs zou krijgen… een dag later een mail dat ik toch geen docs zou krijgen want niet meer bestelbaar. Daar direct maar op gereageerd maar nog geen reactie. Ben heel benieuwd, mijn bestelling staat namelijk nog niet op geannuleerd.

Eerlijk? Ik denk niet dat we ooit schoenen of ons geld krijgen.

Er staat gewoon een melding op hun site. Wettelijk gezien heeft een bedrijf geloof ik 30 dagen de tijd om iets te leveren. Is die periode al verstreken? (heb zelf een kleine webshop) kleine moeite om de klanten waaraan het nog niet verstuurd is even een bulkmail te sturen om transparantie te geven. Maar het is ook erg vervelend omdat het bedrijf waarschijnlijk druk is de bende op te lossen in plaats van iedereen los te berichten en overal op te reageren. Prioriteiten. Hopelijk komt het goed voor jullie! :two_hearts:

1 like

Ik zou direct dreigen met aangifte doen van diefstal

2 likes

Ik maak geen grapje hoor, dit zou ik serieus doen

1 like

Ik begrijp jullie frustratie maar iemand betichten van oplichterij en meteen dreigen met aangifte vind ik echt zwaar overdreven. Het is momenteel de drukste tijd van het jaar en je wordt ook gewoon geïnformeerd via de site en social media. Als bedrijf heb je 2 weken de tijd om te reageren op klachten en of het geld terug te betalen na schriftelijke annulering geloof ik. Het komt vast wel goed want een webshop blijft niet bestaan als ze dit zo structureel zouden doen. Wanneer er een drukke periode is en je die bijvoorbeeld zelfstandig runt of het personeel met vakantie is(ze geven aan een kleine webshop te zijn) en je ontvangt dagelijks 500 mails en klachten en reviews en ook nog social media berichten dan heb je gewoon geen tijd meer om het daadwerkelijke probleem op te lossen. Prioriteit is dan zo mogelijk de items opsturen en niet al die 3x dubbele gestuurde ongeduldige mailtjes beantwoorden. (ik zie dit echt vanuit de andere kant van het verhaal). Voor de rest volgens mij gewoon een betrouwbare shop die zoals ze aangeven ook afhankelijk zijn van inkoop, levering, douane, en andere derden. Overal is het momenteel een puinhoop achter de schermen. Het klinkt alsof hun leverancier de afspraken niet is nagekomen. Er kan bij ieder bedrijf wel eens wat mis gaan.

13 likes

Ze hebben hun shit niet voor elkaar en dat is een kwalijke zaak. Je hoeft ze inderdaad niet te bedreigen met aangifte maar kom op, dit is toch ook niet goed te praten met; het is nou eenmaal de drukste tijd van het jaar.

  • die bestellingen hierboven zijn 4 weken geleden geplaatst en nu pas communiceren ze via hun website
  • ze bieden producten aan die ze zelf nog niet eens op voorraad hebben (misschien werken meer webshops zo, geen idee)
  • klachtafhandeling is zo goed als 0
5 likes

Ik heb zelf ook niet al mijn producten in eigen voorraad, soms belooft leverancier binnen 2 werkdagen te leveren en ligt het pakket vervolgens eerst 3 weken bij doaune en dan nog 3 dagen bij postnl. Of komt het helemaal niet meer. Het is wel een kleine moeite een automatische mail te zenden met een update maar eigelijk wordt je toch gewoon ook geïnformeerd via diverse kanalen dat het wat langer duurt ivm omstandigheden? Ik kan me voorstellen dat ze geen tijd hebben in een crisissituatie om iedereen persoonlijk te berichten. Soms blijft leverancier beloven dat het opgelost wordt en dan is webshop uiteindelijk aanspreekpunt. Er kan zoveel gebeuren waar consument geen weet van heeft. Ze bestaan al 10 jaar lees ik, denk dat ze echt wel aan het zweten en werken zijn dit op te lossen. Er zitten mensen achter een bedrijf. En uiteindelijk zijn het maar schoenen he, is geen misdaad begaan ofzo. Komt vast goed :relaxed:

1 like

Ik heb er niet besteld hoor. Maar ik snap de frustratie hier best. Pas na 4 weken een duidelijk antwoord krijgen… Een bulk mail lijkt me dan geen overbodige luxe. Heb ik laatst zelf ook gekregen toen er leveringsproblemen waren bij een andere webshop. Voorkom je misschien ook nog slechte reviews.

1 like

Ze hebben hun zaken niet op orde. Na 2 weken heb ik mijn geld niet terug. Op mails wordt niet gereageerd. Telefoon wordt niet opgenomen (of ze hebben “pauze” volgens het bandje). Er staat een hele defensieve melding op de website maar de klanten horen niks. Dit bericht is niet naar klanten gedeeld. Ik snap echt wel dat mensen verdere stappen gaan ondernemen op bestellingen die al bijna een maand geleden zijn geplaatst.

2 likes