Black Friday & Cyber Monday

Ik snap de frustratie goed. Stuur een ingebrekestelling, los het civiel op. Maar aangifte gaat mij echt een stap te ver en daarbij gaat het je ook niet verder helpen

2 likes

Vind 4 weken geen enkele communicatie of reactie zelf ook belachelijk inderdaad. Dat heb ik alleen nergens gelezen. (wel over 2 weken niet leveren en 2 dagen geen geld terug) Ik reageer iets defensief omdat ik de situatie wel herken en zelf niet wegkom met het negeren van zulke berichten. Dat wil ik ook niet want er zijn ook klanten die na 2 dagen geen reactie (bijv in t weekend) al dreigen met aangifte doen of je gewoon uitschelden etc. Reageer zelf daarom altijd binnen 24 uur als is het met een standaard mail maar wel met duidelijk antwoord. Soms zit je echt even met je handen in het haar, maar wil niet zeggen dat je alles maar moet negeren. Er zal wel echt stront aan de knikker zijn want anders gooi je je 10 jaar reputatie niet weg.

Wow respect. Zou bijna mijn titel aan je willen afstaan :clap:t3::star: Dat is klagen op het hoogste niveau

1 like

Bij mij is de betalingstermijn van Sneakershop al voorbij en heb nog niets ontvangen. Heb ze nogmaals een bericht gestuurd, maar mocht ik daar geen reactie op krijgen dien ik een claim in via PayPal (geschil is al aangemeld daar). Het gaat bij mij om bijna 300 euro en ik begin echt mijn geduld te verliezen. Hoe begripvol ik ook ben voor deze situatie, dit is gewoon niet oké.

1 like

Ik vind deze situatie best wel bizar hoor, je zou bijna denken dat er andere (financiële) problemen zijn dan het niet leveren door partners. Ik zou dus ook echt geen geduld meer hebben, maar gewoon een geschil starten.

Hoe moeilijk ze het ook kunnen hebben als klein bedrijf etc., je hoort het gewoon netjes af te handelen en je klanten te woord staan. Op geen enkele manier ergens op reageren is echt niet netjes.

Vind het echt vervelend voor iedereen zit te wachten op geld terug of schoenen.

2 likes

Nou, ik heb een mailtje gekregen dat mijn bestelling is geannuleerd. Na vier weken radiostilte. Ben benieuwd of ik ooit mijn geld terugkrijg…

1 like

Net na kerst is er ook overal goede sale. Is er een apart topic voor goede aanbiedingen en kortingscodes? Dan hoef ik deze niet te blijven gebruiken.
had mijn hele winkelwagen bij Rituals vol en nog ergens een bon liggen die ik wilde zoeken. toen ik terug kwam was de helft uitverkocht, vind dat altijd zo zuur… :sweat:

Ja die is er!

Ik heb mn geld terug gekregen van sneakershop!

6 likes

Ik ook niet…

Bij mij staat dit er dus al sinds 27-12… schiet nog steeds niet op. Was blijkbaar voorbarig met dat ik mn geld terug kreeg.

Dit staat bij mij ook sinds de 27ste en dan dat het 10 januari wordt overgemaakt.

Dat staat er bij mij niet, maar ik wacht wel af dan. Mijn bestelling staat in mijn sneakershop account overigens nog niet als geannuleerd.

Volgens mij mag een Paypal terugbetaling 6-10 dagen werkdagen duren. Ik wacht momenteel ook op 2 grote bedragen :sweat_smile:

Ach, die paar dagen maken straks na 1,5 maand ook niet meer uit he. :sweat_smile:

Wat een hel. Hoop dat het snel opgelost is. Ik zou niet meer online durven te bestellen.

Bij mij staat dit er ook! Maar dan al vanaf de 24e… Er staat ook claim is now closed. Maar Ik heb nog geen geld terug, dus hoop dat PayPal wel actie onderneemt als het heel lang gaat duren.

Dit schiet natuurlijk niet op he. Heb de mail doorgestuurd naar Robert van Sneakershop. Ik ben heel geduldig geweest maar het houdt nu wel een beetje op.

1 like

Ik kreeg inderdaad dezelfde mail. Heel slim van ze, want de claim is gesloten bij PayPal nu omdat ze wel hebben gereageerd, maar nu dus niet terug hebben betaald.

Ga de mail ook maar doorsturen, ben er helemaal klaar mee.

1 like

Het lijkt er bijna op alsof ze het geld niet hebben. En over een aantal dagen failliet worden verklaard :worried:

2 likes