Black Friday & Cyber Monday

Ik wil graag die tv van Samsung ‘The Frame’. Volgens mij via Bol.com te koop, iemand enig idee of zij meedoen?

1 like

Ik heb vanochtend vrij impulsief de Sony WH-1000XM2 noise canceling koptelefoon gekocht op bol.com voor 222 euro. Ik zie dat hij nu al terug 299 is (toch op de Belgische site) :scream:

6 likes

lekker bezig pik

4 likes

Via Spartoo, weet niet of dat betrouwbaar is?

Wil ik ook weten. Mijn chromecast heeft het begeven

Haha timing is alles.

4 likes

Zal de bijenkorf of een andere high end modemerkenwinkel ook BF hebben? Ik heb mijn zinnen gezet op een Acne trui (echt waarom :cold_sweat::cold_sweat:).

1 like

Chomecast heb ik wel ik de aanbieding gezien bij de mediamarkt volgens mij vrij goedkoop!

1 like

Dit staat er op hun site :Bijenkorf

1 like

Zelfde als wat ik tegen Moet zei, Asos heeft geheid korting met Black Friday en als je in ponden betaalt scheelt dat echt een hoop geld. Desnoods heb ik een 10% kortingscode voor je.

3 likes

Ah thanks, kon zo even gauw niet zoeken op mn werk. Hopelijk geven ze ook op Acne korting.

Heb vorige week maandag 3 dingen besteld in de sale bij beautybay. Al met al nog steeds geen bericht over mijn order of verzending. Contact opgenomen met de klantenservice en eigenlijk nog niks wijzer geworden. Hoop dat hij wel verzonden word en ik mn lipsticks gewoon krijg. Heb net maar weer een mailtje gestuurd met de vraag of ze iets over mijn order weten.

Thanks. Ik zag hem op MM voor de gewone prijs van €39

Denken jullie dat je vrijdag ook vliegtickets (buiten Europa) met korting kunt scoren?

1 like

Help, ik word echt helemaal gek. Ik wil zoveel, maar zie niets leuks. What’s wrong with me.
Als iemand toevallig een leuke (imitatie)bont jas ziet, laat maar weten.

Ik heb alleen Nike sportschoenen op mijn verlanglijstje staan.
Maar nu ik al die kortingen overal al zie, wil ik het liefst alles kopen…

Sommige zelfs 60%! Heb er een paar ingeslagen, thanks voor de tip :blush: Deze oma is helemaal in haar nopjes

1 like

KLM heeft vanaf morgen iets van Blue friday oid dus misschien dat je daar kan kijken

3 likes

Gewoon instellen dat je de valuta wilt zien in ponden. En als je ze in je mandje gooit en afrekent blijft het als het goed is in ponden staan :blush:

1 like

Dat was Parfuma met 20% korting, hopelijk dit jaar weer

1 like