Site doet het weer, @Indolence
Ik wil Ryanair tickets kopen maar ook gebruik maken van hotelweek omg the choices are killing me
Oke lijstje voor vrijdag:
- Donkergroene fake fur jas
- PS4
- Jeffree star liquid lipsticks
En wellicht nog nieuwe Nike sneakers.
ik ga ook mijn overuren opnemen om lekker te kunnen shoppen, canāt wait
Ah, nu heb ik spijt dat ik geen poging gewaagd heb.
Zal Zalando vrijdag gewoon op alles 20% hebben? Zie dat de winterdeals gister al waren en ik heb een mooie muts gezien haha.
Ik ben al gecaved voor de deals op beautybay maar wacht voor de rest netjes op vrijdag.
Ik wil een parfum van byredo dat parfuma helaas niet verkoopt, dus tips voot andere deals zijn welkom!
Vorig jaar hadden ze elke dag wat anders
Hopelijk heeft Body & Fit ook een paar deals, weet iemand of ze vorig jaar meededen?
Ik hoop Dr Martens te scoren. De beste deal die ik tot nu toe heb gezien is ā¬130 i.p.v. ā¬170
Ik zit bij mediamarkt te kijken naar de black friday deals en zie een tablet van 430 voor 380. Als ik die prijs vervolgens vergelijk, zie ik dat de meeste winkels 380 als standaard prijs hanteren. Pas op met mediamarkt, heb het al vaker gehoord dat als er grote aanbiedingen zijn ze de prijzen gewoon verhogen.
Ik heb niks nodig en heb nu ontzettende fomo door al deze acties
Waar heb je die deal gezien?
Ik heb uit een betrouwbare bron gehoord dat bra.ndfield 50% geeft op het merk
Ik hoop zo dat ergens een goede korting komt voor meubels. Wil een Dutchbone tafel kopen en eetkamerstoelen. Dacht dat Wehkamp misschien wel 20 procent korting zou doen, maar die heeft de tafel niet meer
Zalando was gisteren 135. Maar die waren meteen uitverkocht. Die zwarte met gele stiksels.
Ik denk dat je het over een ander merk hebt dan ik
@Moet houd even Asos in de gaten en betaal daar in ponden. Heb laatst met 20% korting en afrekenen in ponden rond de 105 euro betaald voor mān Docs.
op bol.com zijn de wasproducten al met black friday korting, heb waspoeder en wasverzachter besteld.
Ze adverteren dat het -50% is, geen idee of dat klopt maar was eerlijk gezegd te lui om het verder uit te zoeken
Haha sorry! Net wakker, dacht buddha to buddha te lezen
Hebben ze ze bij sneakerdistrict? Daar heb ik 15% kortingscode voor.
https://www.sneakerdistrict.nl/sneakers/vans/old-skool-platform-black-white
Deze toch?