Heel drama bij de Media Markt vanwege die Sony koptelefoon. Had mijn broer zo ver gekregen om hem voor me op te halen na zijn werk, was ie uitverkocht. Andere locatie stond het nog op voorraad en dan kon je online bestellen en houden ze hem 2 uur vast. Ik dus bestellen, krijg ik een email dat hij uit het hoofdmagazijn moet worden gehaald. Ik bel hun zegt die gast dat ik hem dan volgende week ergens kan ophalen en aangezien mijn mail gewoon zegt 222 is dat de prijs die ik dat moet betalen. Ik dus helemaal blij dat ik mijn koptelefoon heb en dan 50 minuten later een email ‘we vinden het jammer dat je je bestelling annuleert’ terwijl ik niks had gedaan Toen belde ik weer, zegt dat meisje dat ze hem annuleren omdat hij niet meer in de winkel beschikbaar was en dus niet meer bij de actie hoort. 1. Waarom stuur je dan ‘wat jammer dat je annuleert’ en 2. dat vind ik echt een stomme regel, blijkbaar hebben ze hem nog wel in het magazijn ofzo?
Hele middag hieraan kwijt en nu heb ik hem nog niet haha
Weet iemand hoe het nu zit met bol.com? Er is nu een spel in de aanbieding dat ik wil hebben maar geldt dat dan alleen vandaag of ook vrijdag? Want ik wil meerdere dingen bestellen maar dat andere heeft nu nog geen korting en vrijdag misschien wel, maar als dat spel vrijdag geen korting meer heeft dan bestel ik die nu wel alvast en vrijdag het andere…
Voor zo ver ik kon zien is dat een dagdeal, dus ik heb mijn spel wel vandaag al besteld. Maar ja, ik weet ook niet zeker of het vrijdag opeens ook weer geldt.
Edit: ik doel wel op bordspellen e.d., geen games.
Omg mijn vriend appt net dat hij de koptelefoon heeft Het is voor hem echt 30-40 minuten verder dus wou hem niet vragen, maar toen hij hoorde dat ik hem dus niet via mijn broer in Amsterdam kon krijgen is hij hem gewoon gaan halen. Zo lief en zoooooo blij. Mijn aankoop dusss
:
Wat een chaos is het dit jaar? Ik heb blijkbaar al 2 deals gemist en ik heb maar 4 dingen op mn lijstje. Ik heb echt geen zin om de hele week alle deals in de gaten te houden? Bovendien ben ik dan ook nog eens bang dat het vrijdag nog goedkoper is.
Ja inderdaad, ik heb precies hetzelfde
Ik wil ook dingen kopen maar omdat ik niet weet óf en wanneer die dingen misschien afgeprijsd worden zit ik hier op m’n handen
en @Prikkelbaar thanks, heb m maar gewoon besteld en een boek erbij gedaan zodat ik gratis verzenden had. Ging om Exploding Kittens dus geen game idd.
Vind het inderdaad super onoverzichtelijk dat er nu elke dag andere acties zijn. Is voor de webshops zelf toch ook meer werk, nu gaan mensen elke dag 1 ding bestellen in plaats van alles tegelijk op dezelfde dag?
Ik heb ook Exploding Kittens besteld vanwege de dagdeel. Ik ga ervan uit dat deze deal vrijdag niet beter is en anders stuur ik ‘m terug haaa.
Ja, bij mij ook, dus ik kwel mezelf alleen maar door alsnog alle dagdeals op te zoeken
Staat dit topic al op negeer?
Nou nou ik krijg zowel via de mail als de post de black friday aanbieding van nespresso: als je 300 (!) koffiecups koopt krijg je een set van 2 espresso en lungo kopjes cadeau. Man dat is meer dan 100 euro aan koffie
Apple doet ook mee de 23e, misschien dat de iPad dan ook in de aanbieding is?
Als je nog een andere goede deal zit, let me know ik ben ook opzoek
Zalando doet mee en heeft naketano?
En als je een machine koopt €99 + 100 cups (€38) krijg je een melkopschuimer twv €70 euro + €30 koffiekorting cadeau
Actie: 20% off Everything
Startdatum: Donderdag 22/11/18 om 08:00 uur
Einddatum: Dinsdag 27/11/18 om 09:00 uur
Voorwaarden: De code is ook van toepassing op SALE artikelen en is meervoudig te gebruiken
De code die je kan gebruiken wordt donderdag* bekend gemaakt!
(Moest iemand zich afvragen waarom ik dit weet: ik doe aan affiliate links op mijn blog, dus krijg ik dit soort info vooraf.)
Dus de code wordt vrijdag bekend en de sale begint op donderdag?
Shit sorry haha ik bedoelde donderdag, de code wordt donderdag bekend gemaakt