Black Friday & Cyber Monday

Is gewoon een manier om bezoekers te trekken en je naam te delen

Heel veel van Naketano is al uitverkocht omdat ze ermee stoppen :frowning:

Nog maar even snel gebruik gemaakt van de 30% korting op geselecteerde spellen bij bol.
En toen ook maar ever 2 €5 999 games besteld bij de Kruidvat.

4 nieuwe spellen voor ±30 euro. Ik ben tevreden.

6 likes

Ik word eigenlijk zo zenuwachtig van dit. Blerg.

1 like

Haha ik dacht echt dat het aan mij lag toen ik dat bericht een paar dagen geleden plaatste, maar fijn dat ik niet de enige ben die er gestrest van raakt. Ik wil gewoon alleen vrijdag black friday, dan kan ik ook alleen die dag rouwen om mijn bankrekening ipv een hele week :sleepy:

4 likes

Ik ga al lekker hoor.

21 likes

Oh zonde zeg! Dan is het een kwestie van geluk hebben

Koopje €10

36 likes

Overigens stonden die dingen al een tijd op mijn lijstje maar heb expres gewacht. Die Dr. Martens die ik laatst had besteld waren niet de goeie. Deze gelukkig wel.

Schaamteloze zelfpromotie

http://www.daarboven.com/
Heb heel braaf een lijstje gemaakt waar ik me aan hoop te houden.

Kitchenaid is 319 euro bij de Kruidvat in het zwart en wit.

1 like

Ik wil een poeder van Hourglass Cosmetics kopen, en was eigenlijk van plan dat via cultbeauty te doen (dat leek me betrouwbaar en het meest voordelig).

Maar door dit topic bedacht ik me dat ik hem misschien met korting zou kunnen krijgen, maar ik snap niet zoveel van alle aanbiedingen :frowning:
Op cultbeauty staan nu wel aanbiedingen aangekondigd, maar alleen op specifieke merken/producten, en ook op andere sites heb ik nergens een aanbieding op alle producten of specifiek hourglass kunnen vinden.

Worden aanbiedingen vaak pas op het moment zelf bekend gemaakt, of zou het nu eigenlijk al bekend moeten zijn als er ergens hourglass producten met korting verkocht worden?

Zijn er hier moeders die weten welke grote babywinkels korting hebben? Ik wil graag een sleepyhead kopen en die zijn tering duur dus elke korting is welkom :tired_face:

Ik heb me altijd alleen met the body shop beziggehouden met black friday, maar ik ben nu op zoek naar een (over ear) koptelefoon. Iemand al een goede aanbieding gezien?

Nee klopt prenatal verkoopt ze niet, babypark wel maar zie daar nog niks van kortingen. Bol heeft ze ook maar wel via externe verkopers dus weet niet hoe dat zit met blackfriday, morgen eens aan Mn zus vragen die werkt bij bol.

Ik ben ook bezweken: bordspellen gekocht op bol en bij de kruidvat.

Maar inderdaad wel heel erg vervelend dat het nu de hele week een soort kortingsweek is, hoe kan je dan ooit alles in de gaten houden.
Ik hoop verder nog op een mooie actie bij de H&M.

1 like

Zou je dat hier willen laten weten wat je zus zegt? Ik heb een bestelling namelijk uitgesteld met plaatsen in de hoop op meer Black Friday korting maar dat is ook van een externe verkoper.

Ja is goed zal haar morgen even appen of ze inside informatie heeft

1 like

Meen me te herinneren dat Ryanair echt een naaistreek had vorig jaar. Een paar dagen goeie deals en op BF zelf was het toen vet karig. Dus ik wacht niet overal mee.

Waar heb je die dr martens (met korting) vandaan?

Zalando. Met 20% eergisteren.