Weet iemand of er vorig jaar bij Mango met Cyber Monday nog gewoon dezelfde kortingen waren als deze week?
Iemand ervaring met la redoute bij black friday / cyber monday ? Heb een salontafel op het oog
Niet met black friday/cyber monday, maar heb mijn bureau van hen en ben er blij mee!
Ja idem, niet met Black Friday maar ik heb 2 dekbedovertreks van La Redoute en ben er tevreden mee!
Heb je die op site gezien? Ik vind hem daar niet⦠heb je anders een linkje? 198 lijkt me wel het goedkoopst, nog nooit goedkoper gezien.
Ohja ik bedoelde eigenlijk, doen ze op cybermonday nog meer korting dan.black friday, maar heb ik niet vermeldš¤
Wel op de belgische site, misschien daarom dat je ze niet vond
Inderdaad hij is in NL niet daar te koop en ik kan hem ook niet bestellen op de belgische site naar Nederland.
Ik ben nog aan het azen op een koopje en volgens de site geldt hun actie van ā20 - 30 novemberā⦠Nou beetje domme vraag waarschijnlijk maar betekent dit dat het afloopt om middernacht of gaat morgen ook nog? Ik kan helaas niet nu meteen kopen want ik heb iemands credit card nodig
Morgen waarschijnlijk ook nog, dan is het cyber monday
Ooooh jee there goes my money
Ik heb donderdag bij Paulaās choice besteld, maar nog niks gehoord. Zijn er mensen waarvan het pakket onderweg of zelfs al binnen is?
Ze hebben een telefoonnummer (goed teken)
Thuiswinkel is een link naar hun certificaat (goed teken)
Bezorgtijd is binnen twee dagen (goed teken)
Als er staat 7-14 dagen is het meestal dropshipping
Wilde eigenlijk niets kopen deze week, maar heb nu toch maar een bestelling gedaan. Vind mijn eigen kussen al een hele tijd niet meer comfortabel, dus heb het emma kussen besteld. En zag dat Pearl Izumi 50% korting op alles heeft, en gezien ik maar 1 fietsbroekje heb, heb ik daar ook een bestelling gedaan. Eigenlijk absurd om 75 euro neer te leggen voor een veredelde luier, maar ok.
Ik heb besteld met singles day en had het vrij snel binnen, al na 2 dagen ofzo
Hier heb je misschien niet veel aan haha maar toen was er dezelfde korting dus qua drukte misschien vergelijkbaar
Na nog helemaal niets besteld te hebben voor black friday vind ik wel dat ik een kadootje verdient heb! Aanraders van MAC?
Toevallig kreeg ik net een mail binnen met de factuur, dus zal wel gewoon druk zijn en even op zich laten wachten. Hoop dat ik het snel krijg, ben benieuwd!
Wel vanaf 79,95
Ik heb hier al twee keer besteld! Eerste keer was er een artikel niet voorradig en ben daar heel netjes over geĆÆnformeerd. Verder alles ook prima dus ik heb goede ervaringen.
Mijn hele Douglas bestelling is geannuleerd. Het waren Sint cadeautjes voor mijn ouders.