DISCOUNT20
Oke ben goed geslaagd al:
Hue bewegingssensor via Praxis
Google nest rookmelders via Tinc
Google hub via MediaMarkt
Radiator-ombouwen via Sentimo
Salontafeltjes via GigaMeubel
Morgen behang en Hue-lampen kopen
Ligt de Douglas website eruit, of ligt het aan mij? Dan hebben ze vast goede deals vandaag
Douglas en goede deals?
Dat is hetzelfde als de elfstedentocht die twee keer doorgang moet vinden (een keer corona overleven + vaak en hard genoeg vriezen deze winter )
Een giller
Denk dat je er vanuit kan gaan dat je een wereldstekker oid moet gebruiken als je niks bijzonders kan vinden over wat voor stekker er op zit
kan wel, moet je een us naar eu adapter voor kopen maar let wel op dat je nog import kosten betaalt!
Je moet kijken naar het aantal volt van het apparaat, of dat overeen komt met dat wat wij uit de muur krijgen. Ik heb ooit een krultang uit Amerika meegenomen en heb hier toen een hele omvormer moeten kopen voordat het werkte.
Ik zag vandaag hue lampen met 50% op B ol. Misschien goed om alvast te kijken?
Ja slim! Is gelukkig maar een tientje:
En dan heb je er 3
(In titel hier staat van EU naar VS, maar bij artikel staat het correct)
ja joh, kan je zelfs bij de blokker kopen dus daar kom je echt wel makkelijk aan dus als de stekker het enige is wat in de weg staat dan zou ik 'm gewoon kopen want dat is makkelijk te fixen!
Hahaha shit zeg. Maar is het zo’n speciaal ding dat er geen Europese distributeur is?
Kan je m niet via shipito laten verzenden? Kost maar een tientje
Al die sites zijn afhankelijk van gewicht en grootte van het pakket. Daar is niks 1,2,3 over te zeggen. Ik heb zelf ooit 2 Levi’s broeken laten verzenden via shippito en dat was meen ik €45 verzendkosten.
Nee die €45 was enkel en alleen verzendkosten. Lag geloof ik aa. Het gewicht omdat het meer dan 2 kilo was meen ik. Grotere zwaardere dingen uit Amerika zijn nu eenmaal duur als je het niet via een bedrijf zelf kan laten opsturen.
€11 voor iets uit Amerika laten komen vind ik echt niet duur!
Zo balen!
Ben toch nog gezwicht voor wat aanbiedingen. Nieuwe Nike air max 270 react van 130 naar 69.
Nieuwe handspiegel voor mn makeup, van 30 naar 15 en een liquid lipstick van 20 naar 10.
Ik ben tevreden😍
Weet iemand of ergens Charlotte Tilbury in de aanbieding is? / kortingscode?
Op de site van CT zelf zei iemand gisteren hier
Ik dacht bij cult beauty ook
Iemand steampod 3 nog ergens gezien? Goedkoopste dat ik vond is mediamarkt 198 eur.