Ik heb hier al twee keer besteld! Eerste keer was er een artikel niet voorradig en ben daar heel netjes over geïnformeerd. Verder alles ook prima dus ik heb goede ervaringen.
Mijn hele Douglas bestelling is geannuleerd. Het waren Sint cadeautjes voor mijn ouders.
Ahh wat balen zeg, hoezo is het geannuleerd??
Huh zo vreemd van ze dat dan alles geannuleerd word ipv enkel wat er ‘niet op voorraad’ is
Ja van mij ook! Ook met Sinterklaaskado’s.
Ja, ik ben ook echt teleurgesteld haha.
Ik had een Chloe Nomad set, Boss Bottled infinite set, Narsico Poudre set en Biosilk.
Ik had dat laatst ook! Heb toen een mailtje met een ‘klacht’ gestuurd dat er nu geen korting meer is op de producten die ik wilde. Kreeg toen heel netjes een mailtje terug met een persoonlijke kortingscode om het alsnog te kunnen bestellen. Maar dan kun je ook iets anders doen wat wel op voorraad is
Ja had ik ook! Al was het bij mij niet geannuleerd maar ik kreeg de mededeling dat m’n pakket retour was ontvangen en dat het bedrag werd teruggestort. Ik heb dat hele pakket niet ontvangen . Mail gestuurd dat ik het pakket toch graag ontvang maar nog niets gehoord…
Eindelijk een update. Ik mag deze terugsturen en dan krijg ik het geld terug. De sjaal is nu niet op voorraad, ik heb nagevraagd of ik alsnog de korting kan krijgen als deze op voorraad komt. Maar hopen dat ik de sjaal deze winter nog kan gebruiken
Niks, alleen dat het probleem rondom de sjaal is opgelost. Geen excuses verder, alleen dat ik de sjaal terug kan sturen en het geld terugkrijg. En dat ik de sjaal opnieuw kan bestellen als hij op voorraad is.
Heb nog niks van Mac gehoord, hoop dat mn bestelling snel komt
En dan hopen dat ze niet gewoon jouw sjaal er weer in gooien als voorrad
Ik heb ook nog niks van ze gehoord! Ik hoop toch wel snel op een update…
Ja die heb ik wel gehad! Maar als jij ook maandag hebt besteld en nu pas een mailtje krijgt zal het wel goed komen
Ik ook nog niet… Alleen een bevestiging gekregen en ook maandag besteld! Kan niet wachten haha
Ik heb mijn loavies bestelling nog niet gehad, zaterdag besteld en alleen een orderbevestiging gehad. Ze schrijven op insta als reactie op iemands anders vraag dat het heel druk was en dat het nog komt. Kan me het best voorstellen maar ben zo gewend dat je binnen een of een paar dagen je bestelling binnen hebt dat ik het toch beetje raar vind. Iemand wel al de bestelling van loavies gehad?
Ja ik! Heb hem donderdag of vrijdag besteld en had hem woensdag in huis!