Black Friday & Cyber Monday

Ik heb een jas besteld bij Zara op BF in een kleinere maat omdat mijn maat niet op voorraad was. Deze is ook wel goed, maar ik zou toch een maatje groter willen, want dikke truien enzo. Weet iemand of ik kan ruilen tegen dezelfde prijs of nu moet bijbetalen?

Ik heb wel een bevestiging gekregen, maar verder nog niks gehoord. Maar dan zal het wel goed komen!

Ik heb een bericht gekregen dat het erg druk was en het 4 tot 9 dagen zou duren.

1 like

Je gaat moeten bijbetalen. De korting geldt niet meer.

1 like

Ik heb ook een mail ontvangen dat mijn bestelling is geannuleerd omdat de producten deels niet op voorraad zijn en dat ik ze opnieuw kan bestellen :expressionless: maar op de website is alles wel gewoon op voorraad. Ik heb ze ook een mail gestuurd daarover. Ik had ook kerstcadeaus gehaald

Aah jammer :frowning: ik had iets besteld met 40% korting maar het is eigenlijk echt te groot. Vind de volle prijs te veel, ik denk dat ik ‘m dan maar helemaal terugstuur.

Ik bestel met kortingen daarom altijd twee maten, is anders te stom. Lesje voor de volgende keer :wink:

3 likes

Goed dat je gemaild hebt! Ik vind het echt apart en vraag me af of dit zomaar mag. Vooral omdat het nu gewoon wel op voorraad is.

Jaa heel apart inderdaad. Bij Ici Paris stond toen wel op de website als iets was uitverkocht. Ben benieuwd naar de reactie.

Ik ben er ook nog boos om haha. Heb nog geen reactie gekregen van Douglas. Wel het geld ondertussen teruggestort gekregen.

Ik word hier zo link van, ben dan in staat om het weer terug te storten dan naar Douglas en te vragen waar %÷&!*@ mijn bestelling blijft.

Dat weet ik niet, heb het nagevraagd maar nog geen reactie. Maar ik heb die van mij teruggestuurd dus ga deze even niet bestellen voordat ik deze weer retour krijg :joy:

Heeft er hier nog iemand bij Uniqlo besteld en nog steeds niet ontvangen?

Mijn bestelling kwam afgelopen zaterdag binnen.

1 like

En wanneer had jij besteld?

Ik heb wel een shipping confirmation gehad een week terug maar sindsdien niets meer. Geen verwachtte datum, geen updates. Op de postsite levert de tracking info enkel het bericht op dat ‘het pakket wordt klaargemaakt door de zender’.

1 like

Op BF zelf.
3 dec melding gehad dat mijn spullen eruit gestuurd zijn.

Vreemd, ik al de 1ste maar dus niets meer sindsdien. Hopelijk snel reactie van de helpdesk. Bedankt voor je reacties!

Ugh heb nog steeds mijn zalando lounge en beautybay pakketje niet binnen. Ik snap dat het langer duurt vanwege de drukte, ben alleen zelf echt ongeduldig haha

Ik had op (black) Friday besteld en meteen die maandag erop al binnen!

Toevallig heb ik net mail gehad met de track en trace van dhl dat het morgen komt!

1 like