Black Friday & Cyber Monday

Ik zie daar een telefoon die ik graag wil (samsung s8) en die is een stuk goedkoper dan hier. Is het gewoon betrouwbaar om daar te bestellen? Heb er nog nooit besteld.

Dankje! Ik zie ook alleen maar goede recensies voor die verkoper dus denk dat ik het maar ga doen. Zag het via tweakers dus @modena ook bedankt voor de tip!

Ja hoor! Heb vorig jaar daar mijn Canon spiegelreflex camera daar gekocht. Was goedkoper dan bij de Media M. met de BTW dagen haha.

1 like

Wil ik ook weten!!

Ik ga me niet precies uitlaten over mijn relatie met de MediaMarkt, maar laten we het erop houden dat ik ook niet uit m’n nek klets.

Er zijn ook voorbeelden van prijzen die voor de btw actie zelfs nog verder omlaag zijn gegaan.

Maar ik zal er niet verder op ingaan, is een gebed zonder eind dit haha.

2 likes

Heb je hotel tips voor Londen toevallig?

Klopt vorig jaar was mijn canon spiegelreflex toch echt veel goedkoper bij de mediamarkt !! Helemaal uitgezocht toen.

1 like

Beautybay heeft 30% op alles. Soms meer op andere producten. Vandaag 40% op anastasia Beverly Hills highlighter ook

2 likes

Mijn eerste aankoop bij Zalando, 40% eraf. Waren nu €29,95 :smile:

7 likes

Mediamarkt is sowieso sneaky. Doen ook heel vaak aan bait & switch tactieken door goedkope producten op display te hebben die er dan heel toevallig net niet op voorraad zijn (en als je goed kijkt is er ook geen vak voor) maar hey je kan deze nemen, die is even goed of zelfs beter en kost maar 30/50/100 euro meer

12 likes

Bedankt, precies de info die ik zocht.
Ik bedenk me nu wel dat als de prijs omlaag gaat, er wel shipping bovenop komt dus dat het uiteindelijk misschien maar 1 pond scheelt :’)
Maar ach, in for a penny, in for a pound zullen we maar zeggen :stuck_out_tongue:

1 like

Weet iemand of asos ook iets gaat doen? Kan niks vinden op de site

Weet iemand of &other stories ook korting heeft?

1 like

The body shop heeft nu ook al korting, maar wie weet of er vrijdag meer kortingen zijn? Dan wacht ik even met kopen haha.

Ik las op de site van elle dat ze het hele weekend (vanaf vrijdag) 20% korting hebben op alles. Dus daar duim ik nu voor!

2 likes

Ooooh ik hoop het! Alleen rot dat alles uit m’n mandje verwijnt na een uur.

bij de link die je stuurt (thelittlegreenbag) hebben ze meestal met kortingsdagen (black friday/glamour day) 20% korting, dus denk dat je hem daar vrijdag met korting kan krijgen.

@Nowayjose Ah die goude ziet er zo fancy uit! Ben zelf toch voor veilig zwart gegaan omdat ik niet kon kijken of het me wel zou staan. Moet nu heel geduldig 1,5 maand wachten tot ik hem kan openmaken, can’t handle haha

1 like

Ik zag dat wehkamp morgen begint met black friday!

1 like

Ik heb hier op het forum zo veel gelezen over de Topshop Jamie Jeans dat ik net heb besteld! Mijn zwarte broek is helemaal versleten, dus dit komt goed uit. Vond de korting wel tegenvallen, en ik hoop niet dat die vanaf vrijdag ineens nog hoger is.

Inderdaad heel jammer dat het allemaal zo verspreid is over de week. Ik ben al de hele week iedere ochtend aan het checken of ik niks mis :sweat_smile:

Ja ben heel benieuwd wat de kortingen zijn bij de Wehkamp. Hoop iets meer dan de “standard” 20 %.

2 likes