Black Friday & Cyber Monday

Ik heb net 2 paar schoenen gekocht die ik niet van plan was te kopen???

2 likes

Iemand die weet of Skins vorige jaren meedeed?

Weet iemand waar ik deze luiertas in de aanbieding kan kopen?

https://cdn.thelittlegreenbag.nl/upload/artikelen/My%20Paper%20Bag/my_paper_bag_baby/1036081_myomy_my_paper_bag_baby_off_black_front-600.jpg

Mijn favoriete Black Friday deal (Shea Butter) bij de Holland & Barrett is er niet. Wel 1+1 gratis maar afgelopen twee jaar was het met 75% korting dus zat echt te wachten tot deze week. Maarja dan maar inslaan voor 1+1.

En dan is het nog de vraag bij 1+1 ; de goedkoopste gratis of 50% korting op 2.

Dit is niet waar. Prijzen worden namelijk automatisch bijgewerkt en vergeleken met concurrenten.

Gooit iedereen ze dan omhoog? Dit is echt mijn eigen ervaring. Of het is puur toeval geweest dat de prijs voorafgaand aan de actie eerst verhoogd werd?! Lijkt me niet, maar goed

2 likes

Ik kan je verzekeren dat de prijs dan met concurrenten meegaat, dus dat het toeval is geweest. Niet dat de MediaMarkt het zelf omhoog gooit.

De grote elektronicagiganten werken allemaal samen qua prijzen en kortingen. De Duitse Ama.zon is vaak goed met kortingen!

1 like

Oeh nice dat het toch gelukt is! Ik heb m ook gekocht gister. Ik werd ook helemaal zenuwachtig want ik kon pas uit mn werk gaan. Ik hield de voorraad in de gaten en toen ik wou gaan zag ik dat ze in ene filliaal uitverkocht waren. Dus ik als een malle naar die andere. Ik zag het al voor me dat er nog maar eentje ligt en dat iemand 'm voor mn neus zou wegpakken.

Ik heb de goude trouwens. Heel mooi en zo fancy al die features!

1 like

Dit is inderdaad zo voor de reguliere prijzen.

Voor de acties gooit MM zijn prijzen omhoog, om er vervolgens korting op te geven.

Mijn ex heeft een blauwe maandag op de PR afdeling gewerkt

1 like

Wat je kan doen om te checken of de prijs vantevoren is opgehoogd is de pricewatch op Tweakers bekijken. Dan zie je het hele prijsverloop. Verder mag je me een pm sturen (werk bij een webshop voor tv&audio) want kan er nu nog niet echt openbaar iets over zeggen.

6 likes

Ik zie daar een telefoon die ik graag wil (samsung s8) en die is een stuk goedkoper dan hier. Is het gewoon betrouwbaar om daar te bestellen? Heb er nog nooit besteld.

Dankje! Ik zie ook alleen maar goede recensies voor die verkoper dus denk dat ik het maar ga doen. Zag het via tweakers dus @modena ook bedankt voor de tip!

Ja hoor! Heb vorig jaar daar mijn Canon spiegelreflex camera daar gekocht. Was goedkoper dan bij de Media M. met de BTW dagen haha.

1 like

Wil ik ook weten!!

Ik ga me niet precies uitlaten over mijn relatie met de MediaMarkt, maar laten we het erop houden dat ik ook niet uit m’n nek klets.

Er zijn ook voorbeelden van prijzen die voor de btw actie zelfs nog verder omlaag zijn gegaan.

Maar ik zal er niet verder op ingaan, is een gebed zonder eind dit haha.

2 likes

Heb je hotel tips voor Londen toevallig?

Klopt vorig jaar was mijn canon spiegelreflex toch echt veel goedkoper bij de mediamarkt !! Helemaal uitgezocht toen.

1 like

Beautybay heeft 30% op alles. Soms meer op andere producten. Vandaag 40% op anastasia Beverly Hills highlighter ook

2 likes