Lekker schaamteloos van H&M
Babypark/babydump deed vorig jaar wel mee met 20 procent korting op alle producten (weet niet of er toen uitzonderingen waren)
Ik wil misschien de Sony XM2 noise cancelling hoofdtelefoon kopen, ben nu volop aan het researchen waar ik hem het goedkoopst kan vinden en kom nu uit bij Amazon voor ā¬223. Denken jullie dat goedkoper nog ergens kan?
Hahahaha wat een top deals!
Ik wil een tv kopen, maar ik zie echt een beetje door de bomen het bos niet meer. Niet gedacht dat dit zo lastig was!
Plus ik ben toch een beetje bang voor wat hierboven ook ergens staat: dat een aanbieding heel goed lijkt, maar dat is omdat ze de āvanā prijs ineens veel hoger hebben gegooid dan dat hij eigenlijk was. Dus dat de aanbiedingsprijs helemaal niet zoveel verschilt van de originele prijs voor Black Friday.
Dat doet de mediamarkt sowieso. Ook voor de btw-vrije dagen gooien ze de prijzen omhoog en tadaaaa āfikse kortingā!!!1!
Wat voor korting hebben die Ordinary producten?
Ik heb vandaag de Philosophy microdelivery Peel gekocht bij ICI Paris. Vandaag met die dagdeal 49,95.
Ik heb net 2 paar schoenen gekocht die ik niet van plan was te kopen???
Iemand die weet of Skins vorige jaren meedeed?
Weet iemand waar ik deze luiertas in de aanbieding kan kopen?
Mijn favoriete Black Friday deal (Shea Butter) bij de Holland & Barrett is er niet. Wel 1+1 gratis maar afgelopen twee jaar was het met 75% korting dus zat echt te wachten tot deze week. Maarja dan maar inslaan voor 1+1.
En dan is het nog de vraag bij 1+1 ; de goedkoopste gratis of 50% korting op 2.
Dit is niet waar. Prijzen worden namelijk automatisch bijgewerkt en vergeleken met concurrenten.
Gooit iedereen ze dan omhoog? Dit is echt mijn eigen ervaring. Of het is puur toeval geweest dat de prijs voorafgaand aan de actie eerst verhoogd werd?! Lijkt me niet, maar goed
Ik kan je verzekeren dat de prijs dan met concurrenten meegaat, dus dat het toeval is geweest. Niet dat de MediaMarkt het zelf omhoog gooit.
De grote elektronicagiganten werken allemaal samen qua prijzen en kortingen. De Duitse Ama.zon is vaak goed met kortingen!
Oeh nice dat het toch gelukt is! Ik heb m ook gekocht gister. Ik werd ook helemaal zenuwachtig want ik kon pas uit mn werk gaan. Ik hield de voorraad in de gaten en toen ik wou gaan zag ik dat ze in ene filliaal uitverkocht waren. Dus ik als een malle naar die andere. Ik zag het al voor me dat er nog maar eentje ligt en dat iemand 'm voor mn neus zou wegpakken.
Ik heb de goude trouwens. Heel mooi en zo fancy al die features!
Dit is inderdaad zo voor de reguliere prijzen.
Voor de acties gooit MM zijn prijzen omhoog, om er vervolgens korting op te geven.
Mijn ex heeft een blauwe maandag op de PR afdeling gewerkt
Wat je kan doen om te checken of de prijs vantevoren is opgehoogd is de pricewatch op Tweakers bekijken. Dan zie je het hele prijsverloop. Verder mag je me een pm sturen (werk bij een webshop voor tv&audio) want kan er nu nog niet echt openbaar iets over zeggen.