Weet iemand of de Bijenkorf goede deals gaat doen?
Ok ik lees hier nu even en jouw antwoord bevestigt het ook weer; het is ondoenlijk om alles in de gaten te houden :o Ga denk ik maar gericht zoeken aankomende week op dingen die ik Ʃcht nodig heb en verder het maar laten. Vindt mijn bankrekening leuker. En de to do list ook.
Vandaag Google chromecast met 25 procent korting besteld!
Ja, een lijstje maken is wel chill. Werd op een gegeven moment gek van al die mails etc.
Waar?
Net een setje bij Hunkemoller bestelt met 25% korting, gok dat het op black friday niet meer zal wordenā¦
Nu hoop ik nog op een goede deal voor een paar nikeās! De korting van asos vind ik eigenlijk een beetje tegenvallen
Bol
Cult Beauty heeft vorig jaar 15% of 20% korting op alles gegeven (ik ben niet meer zeker hoeveel juist). Dit pas op de vrijdag zelf. Ik zie dat ze nu al extra acties hebben, maar ik denk zeker dat het de moeite waard is om te wachten!
Origin geeft korting op veel Sims spellen. Helaas niet op de nieuwe uitbreiding Word beroemd, maar wel op het spel (ā¬16,-) en de uitbreidingen (ā¬20,-)
Als iemand een goede deal tegen komt voor een starterset van Pink gellak of sensationnail of iets dergelijks. Holla at me please!
Lekker schaamteloos van H&M
Babypark/babydump deed vorig jaar wel mee met 20 procent korting op alle producten (weet niet of er toen uitzonderingen waren)
Ik wil misschien de Sony XM2 noise cancelling hoofdtelefoon kopen, ben nu volop aan het researchen waar ik hem het goedkoopst kan vinden en kom nu uit bij Amazon voor ā¬223. Denken jullie dat goedkoper nog ergens kan?
Hahahaha wat een top deals!
Ik wil een tv kopen, maar ik zie echt een beetje door de bomen het bos niet meer. Niet gedacht dat dit zo lastig was!
Plus ik ben toch een beetje bang voor wat hierboven ook ergens staat: dat een aanbieding heel goed lijkt, maar dat is omdat ze de āvanā prijs ineens veel hoger hebben gegooid dan dat hij eigenlijk was. Dus dat de aanbiedingsprijs helemaal niet zoveel verschilt van de originele prijs voor Black Friday.
Dat doet de mediamarkt sowieso. Ook voor de btw-vrije dagen gooien ze de prijzen omhoog en tadaaaa āfikse kortingā!!!1!
Wat voor korting hebben die Ordinary producten?
Ik heb vandaag de Philosophy microdelivery Peel gekocht bij ICI Paris. Vandaag met die dagdeal 49,95.
Moet je ff op Beutybay kijken. Ik heb ā¬13 bespaard met die 4 dingen.