The Body Shop in België heeft vanaf vandaag 40% korting op een groot deel van de artikelen. Welke het precies zijn, staat niet duidelijk aangegeven maar de vanilla pumpkin douchegel en bodybutter in elk geval wel. Ik had de gok gewaagd omdat ik er vrijdag sowieso niet geraak en TBS niet naar België verzendt, gelukkig goed gegokt dus!
Weet iemand of Rituals meedoet?
Leuk! Heb je hier een linkje van?
Waar heb je de broeken gehaald?
Topshop
Ja, Rituals doet mee. Vanaf besteding van 50 euro gratis geurkaars t.w.v 19,50 en de adventkalender is 69 euro ipv 89. Alleen geldig in de winkel.
Weet iemand de plek voor korting op kunstkerstbomen? Ik zoek een mooie van max 90 cm zonder lichtjes en sneeuw. Vorig jaar had Wehkamp mooie boompjes, maar dit jaar alleen grote.
Ik was net in de winkel en hoorde de verkoopster zeggen dat er vrijdag korting is. En als je je inschrijft voor de nieuwsbrief krijg je donderdag avond een code waardoor je eerder met korting kunt winkelen.
Ik wil graag een osprey Backpack, al denk ik niet dat winkels als Bever mee zullen doen met de kortingen. Verder zou een iPad met korting ook leuk zijn. Maar ook daar verwacht ik niet veel van.
Word helemaal gek door al die deals die nu al lopen, pfff. Ik wil in ieder geval proberen een stofzuiger te fixen en als ze ergens in de aanbieding zijn ga ik ook nog de Philips Hue lampen kopen, maar dat zal wel niet haha. Ik hoop in ieder geval nergens op en ik denk zelfs dat er zoveel aanbiedingen zijn dat ik besluit om maar gewoon niets te kopen.
Ik zag bever wel staan op de lijst met winkels die meedoen!
Dankjewel voor deze tip! Ik was van tevoren van neuh ik heb niks nodig maar ik wil eigenlijk nog een mooie trui voor de winter. Heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief, geen idee hoe hard het gaat lopen maar meer kans dat m’n maat er nog is dan denk ik
Oh my god, ik krijg hier het zuur van joh.
Zijn er buiten de online shops ook fysieke sportwinkels die meedoen? Ik heb vrijdag de tijd om ouderwets te shoppen en ik heb voor de winter nog wat sportvesten nodig.
Ding lijkt me niet te eten, maar ik vind de woordspeling wel leuk
Ik dacht dat ze in Amerika alles zo ongeveer weggeven met BF? Vind dan hier de 20% korting die je overal krijgt maar matig.
Ik ga wel voor de topshop Jamie in verschillende kleuren denk ik. En ik zag dat nike 30% extra op de sale heeft, dus misschien laat ik me ook wel verleiden om nieuwe schoenen te kopen
Ik heb dit toch liever dan zo’n frikandelvlaai.
Ik heb 3 paar schoenen in mn mand gegooid maar ga ze sowieso niet alle 3 kopen. Ik denk dat ik wacht tot vrijdag, als er dan iets in mn maat uitverkocht is, heeft ‘het lot bepaald’ haha
Zalando heeft schoenen met korting die ik wel wil maar niet nodig heb wat moet ik doen
Kopen en in de kast zetten tot je ze wel nodig hebt.
oepsss, ik had afgelopen dinsdag 4 paar laarsjes en 5 winterjassen besteld bij Zalando (40,50 en 60 procent korting). Het wordt zojuist afgeleverd door postNL en de doos is echt huuuge. De pakketbezorger zei dat hij nog nooit zo’n grote Zalando-doos had gezien. Ik maar zo; jaaah bestelling voor de hele familie hè…
De prijs was van 55 naar 44 euro! Niet veel, maar hij stond toch al op mijn lijstje.