Black Friday & Cyber Monday

Ding lijkt me niet te eten, maar ik vind de woordspeling wel leuk

Ik dacht dat ze in Amerika alles zo ongeveer weggeven met BF? Vind dan hier de 20% korting die je overal krijgt maar matig.
Ik ga wel voor de topshop Jamie in verschillende kleuren denk ik. En ik zag dat nike 30% extra op de sale heeft, dus misschien laat ik me ook wel verleiden om nieuwe schoenen te kopen

2 likes

Ik heb dit toch liever dan zo’n frikandelvlaai. :hugs:

1 like

Ik heb 3 paar schoenen in mn mand gegooid :joy:maar ga ze sowieso niet alle 3 kopen. Ik denk dat ik wacht tot vrijdag, als er dan iets in mn maat uitverkocht is, heeft ‘het lot bepaald’ haha

Zalando heeft schoenen met korting die ik wel wil maar niet nodig heb :sob: wat moet ik doen

3 likes

Kopen en in de kast zetten tot je ze wel nodig hebt.

16 likes

oepsss, ik had afgelopen dinsdag 4 paar laarsjes en 5 winterjassen besteld bij Zalando (40,50 en 60 procent korting). Het wordt zojuist afgeleverd door postNL en de doos is echt huuuge. De pakketbezorger zei dat hij nog nooit zo’n grote Zalando-doos had gezien. Ik maar zo; jaaah bestelling voor de hele familie hè…

60 likes

De prijs was van 55 naar 44 euro! Niet veel, maar hij stond toch al op mijn lijstje.

Ik ben klaar met kerst- en verjaardagscadeaus voor december (voor 153 euro in plaats van 209, mooi 30% bespaard), heb een retourtje Nederland voor 10 euro geboekt, een Moleskine 2019 voor 12 euro gekocht en classic Superstars voor 69 euro, ik ben content.
Op mijn wenslijstje staan nog twee dingen: simpele leren chelsea boots en een sjaal, want die heb ik niet. Ik vind de sale op Zalando tot nu toe karig (de twee kledingstukken die ik gekocht heb heb ik elders goedkoper gevonden, en Superstars waren met 20% korting terwijl Adidas 30% op alles hanteert) en ik zie dat &otherstories die dingen wel heeft, maar ik heb er nog nooit gekocht. Is de kwaliteit een beetje oké? Ik heb vooral het idee dat ik mooie leren chelseas vrij makkelijk voor minder zou kunnen vinden, maar ik ben wel echt verliefd op deze sjaal (en heb dus geen sjaal meer, mijn oude is na 9 jaar kwijtgeraakt op vakantie):

Ja of nee?

8 likes

Hier delen welke het zijn en dan doen wat @Banananana zegt

2 likes

Beste advies @zwaardvis

1 like

Doet Abercrombie mee?

Waar heb je de moleskine vandaan?

Ik heb de kruidvat uggs binnen. Jammer genoeg gaan ze retour want ze zijn te klein.
Leken me wel the real deal

Haha de grijs roze reebok aztrek, het zal niet iedereens smaak zijn gok ik :crazy_face:

1 like

@anon24802271 waar heb je je moleskine agenda met korting gekocht?

Oh ik wil hier een topic over, alle nasty dingen die winkels doen! Heb je nog meer van dit soort dingen? Super interessant! (En nuttig om te weten)

6 likes

@Salty en @zwaardvis ik had een code voor 25% op alles in de Italiaanse webwinkel, sorry voor de dode mus. Vorig jaar hadden ze in de online store wereldwijd wel goede deals, vooral op limited editions, volgens mij had ik toen op cyber monday een Petit Prince agenda met 30% korting.

2 likes

@Tokio @Falafel bedankt voor jullie reactie! Ik ga vrijdag bever in de gaten houden

1 like

Ooooh zo jaloers! Dan hoop ik dat ik mijn bestelling ook snel binnen heb. Succes met sporten vanavond :grin:

1 like

Neeeeee mijn salaris komt pas na het weekend en ik ben verliefd op deze:

https://www.stories.com/en_eur/shoes/boots/ankleboots/product.suede-leather-ankle-boots-black.0653487001.html